ka1ser Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ryktes det at det blir fæst? Bor i en hybel på steinan, hvor mange er det snakk om at vi blir? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tar det som en selvfølge at jeg og LarsP styrer muzaken. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Glint: Jeg driter egentlig langt i hvem og hva slags musikk som spilles så lenge det er EN eller TO som har kontroll på anlegget - finnes ingenting værre enn 30-sekunder-av-hver-låt-vors... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Lurer på hva oddsen for at jeg headbanger meg i svime på denne festen óg er Evt. at noen kompiser og meg nesten mosher oss utenfor et rekkverket og falle ned noen meter. Ikke sunt det der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Dersom du og Great Garlic Girls-kameratene dine kommer og lager moshpit til Killswitch Engage, så skal jeg personlig ringe til skadedyrssentralen og få dere eliminert fra det gode selskap. Endret 15. mars 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ingen fare, Datasmurf, Larsly joiner deg nok i vennskapelig moshing. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Dersom du og Great Garlic Girls-kameratene dine kommer og lager moshpit til Killswitch Engage, så skal jeg personlig ringe til skadedyrssentralen og få dere eliminert fra det gode selskap.Det med "utenfor et rekkverk og noen meter ned" hørtes gøy ut. La oss få se moroa før vi finner frem magnesiumsulfatet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ha ha, jeg kommer ikke i kjole, og har ingen kompiser som føler dragningen mot det heller, så du kan være trygg Lars, jeg vil heller ikke prøve å kose med noen av gjestene av det mannlige kjønn eller by dere opp til dans. Chill. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Denslags er nemlig forbeholdt dem selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Nå er det faktisk et spørsmål om jeg kommer i det hele tatt. Det ryktes at det er Motorpsycho på Steinkjer rundt da, og jeg skal intervjue og filme de ... Hmm, tror jeg må dobbeltsjekke datoene mine. edit: Ved nærmere sjekk er det helga etter. Endret 15. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg gidder ikke viss ikke datasmurf kommer...^^ Dere klarer dere sikkert fint uten oss! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ha ha ha, jeg kommer, vær sikker. Jeg har allerede sagt fra til "crewet" at jeg ikke kommer til å kunne gjøre noe student-tv den helga Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hæ? jaja, jeg melder pass uansett! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hæ? jaja, jeg melder pass uansett! Fytti. Jævla judas! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har herved signert for denne sammenkomsten enten dere vil eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Og jeg som hadde sett frem til å møte Hanne:) igjen ... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Sorry folkz, men en god venninne fyller 20, så det frister nok mer enn svette som traumatiserer meg med jodlemusikk:-) Endret 17. mars 2008 av Hanne:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå