Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det verste er at det høres fristende ut. De to siste setningene i alle fall. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 9. februar er flott, bortsett fra det faktum at jeg ikke har lov til å drikke da. Har meldt meg på et teit forskningsprosjekt som innebærer å kun drikke en slags milkshake som lukter ertepromp i fem dager. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Har meldt meg på et teit forskningsprosjekt som innebærer å kun drikke en slags milkshake som lukter ertepromp i fem dager.2x6 dager, ikke 5 Dessuten lukter det vel ikke vondt? Det hørtes rart ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hahaha, enda flere som har meldt seg på det tullet der. Tror sånn ca samtlige jenter på MLREAL er påmeldt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hahaha, enda flere som har meldt seg på det tullet der. Tror sånn ca samtlige jenter på MLREAL er påmeldt. Jeg orka ikke melde meg på.. men har hørt om mange jenter som har meldt seg på for å spare penger til mat Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har meldt meg på et teit forskningsprosjekt som innebærer å kun drikke en slags milkshake som lukter ertepromp i fem dager.2x6 dager, ikke 5 Dessuten lukter det vel ikke vondt? Det hørtes rart ut. Mjo, var fem dager sist jeg sjekket. Erteprompshaken er i fem dager, og en uke senere er det en som smaker bringebærdrops. Og jo, tro meg det lukter død og smaker verre. Jeg er blakk for tiden, så det blir jo litt penger spart. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ... men har hørt om mange jenter som har meldt seg på for å spare penger til mat Viktig å ha motivasjonen på plass. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå er det jo bare uinteressant prat her. Blir det treff eller ikke? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hm, kan kanskje hive meg med jeg også, dersom økonomien tillater det! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå er det jo bare uinteressant prat her. Blir det treff eller ikke? Har ikke noen vert enda tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg satser på treff. Har ikke vært sosial med forumfolk siden grillinga på festningen i '04 ^^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Stiller garantert dersom Hanne disponerer sitt jordiske legeme til mitt bruk. Captain Coitus reigns again. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og jeg lover å ikke komme i kjole I alle fall ikke den jeg har nå. Da må jeg i så tilfelle få sydd meg en ny, eller finne noe fint på Tante Isabel eller Fretex. ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg gjetter på "ikke".Ser sånn ut så lenge vi ikke har et sted å være.. Hvertfall ikke før april i stedet for februar. Hvordan funker det med MA-5 ? Må det forhåndsbestilles? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg gjetter på "ikke".Ser sånn ut så lenge vi ikke har et sted å være.. Hvertfall ikke før april i stedet for februar. Hvordan funker det med MA-5 ? Må det forhåndsbestilles? Må forhåndsbestilles ja. Det er en av husvertene (tror hun heter Eirin) som har ansvaret. Hu jobber bare hos SiT 1-2 ganger i uka, så som regel må man ringe og ordne alt over telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Og jeg lover å ikke komme i kjole I alle fall ikke den jeg har nå. Da må jeg i så tilfelle få sydd meg en ny, eller finne noe fint på Tante Isabel eller Fretex. ^^ Jeg var med sist du var på kjole-shopping Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, dog, det ble aldri noe kjole da. Men vi fant oss da noen flotte 80-tallsklær : P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 stemmer, butt ugly oransje vest jeg er herved signed for denne festen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Okay, det ble visst ikke 9. februar.. tråden døde litt.. skal vi avtale 5. april nå, så har folk anledning til å reservere datoen og prøve å finne et sted vi kan ha moroa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå