Gå til innhold

Forumfest i Trondheim v.2 [18+]

Zethyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3500 med strøm, så forholdsvis billig, men moholt er 1000 kr billigere i måneden, og jeg har fått dyre vaner her i Trondheim. Rimelig stor standardforsjell på de to hyblene må jeg si, jeg gikk fra panoramautikt til en meter høye pizzaeskestabler og gulvskit som lever.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Jeg er relativt ny på forumet her og har derfor ikke hørt om disse forumfestene.

Så jeg lurer litt på hva som skjer der? Hvor pleier det å holdes f.eks?

Det som foregår er akkurat som på en vanlig fest; man drikker og har det gøy. Forrige gang var vi hos Skilpadde, men hun hadde ikke anledning til å ha oss nå. Vi må finne et sted å ha det, aller helst hos en av deltakerne. Hvis ikke det går får vi møtes på mormors eller noe.
Lenke til kommentar
Jeg er relativt ny på forumet her og har derfor ikke hørt om disse forumfestene.

Det som foregår er akkurat som på en vanlig fest; man drikker og har det gøy. Forrige gang var vi hos Skilpadde, men hun hadde ikke anledning til å ha oss nå. Vi må finne et sted å ha det, aller helst hos en av deltakerne. Hvis ikke det går får vi møtes på mormors eller noe.

Ok :)

Pleier dere å være mange?

Lenke til kommentar

Jeg har leilighet, men den oppfylles også av min samboer - så jeg er egentlig ikke så fryktelig interessert i å ha fest her :p.

Håper vi finner et greit sted ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...