Loeve Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det blir nok kjedelig uten, ja. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mulig jeg dukker opp. Har ikke muligheten til å huse eventen denne gangen dessverre, har flytta til Moholt :/ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hyggelig Men.. flytte fra fet leilighet på solsiden til Moholt? Var kanskje dyrt der du bodde først? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) 3500 med strøm, så forholdsvis billig, men moholt er 1000 kr billigere i måneden, og jeg har fått dyre vaner her i Trondheim. Rimelig stor standardforsjell på de to hyblene må jeg si, jeg gikk fra panoramautikt til en meter høye pizzaeskestabler og gulvskit som lever. Endret 19. januar 2008 av Skilpadde Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er relativt ny på forumet her og har derfor ikke hørt om disse forumfestene. Så jeg lurer litt på hva som skjer der? Hvor pleier det å holdes f.eks? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er relativt ny på forumet her og har derfor ikke hørt om disse forumfestene. Så jeg lurer litt på hva som skjer der? Hvor pleier det å holdes f.eks? Det som foregår er akkurat som på en vanlig fest; man drikker og har det gøy. Forrige gang var vi hos Skilpadde, men hun hadde ikke anledning til å ha oss nå. Vi må finne et sted å ha det, aller helst hos en av deltakerne. Hvis ikke det går får vi møtes på mormors eller noe. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er relativt ny på forumet her og har derfor ikke hørt om disse forumfestene. Så jeg lurer litt på hva som skjer der? Hvor pleier det å holdes f.eks? Det som foregår er akkurat som på en vanlig fest; man drikker og har det gøy. Forrige gang var vi hos Skilpadde, men hun hadde ikke anledning til å ha oss nå. Vi må finne et sted å ha det, aller helst hos en av deltakerne. Hvis ikke det går får vi møtes på mormors eller noe. Ok Pleier dere å være mange? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Til de som vil mimre litt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er relativt ny på forumet her og har derfor ikke hørt om disse forumfestene. Så jeg lurer litt på hva som skjer der? Hvor pleier det å holdes f.eks? Det som foregår er akkurat som på en vanlig fest; man drikker og har det gøy. Forrige gang var vi hos Skilpadde, men hun hadde ikke anledning til å ha oss nå. Vi må finne et sted å ha det, aller helst hos en av deltakerne. Hvis ikke det går får vi møtes på mormors eller noe. Jeg har leilighet, men den oppfylles også av min samboer - så jeg er egentlig ikke så fryktelig interessert i å ha fest her . Håper vi finner et greit sted ja.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Til de som vil mimre litt Nååå.... jeg og sim holder hånda Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kan ha en del folk hos meg på Moholt om det blir nå i februar. Max 15 eller noe der omkring tror jeg, dere vet jo selv hvor store disse hyblene er. I mars/april er jeg litt usikker, vurderer å flytte et annet sted. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg flytter kanskje på hybelleilighet i april, så hvis det blir da så kan jeg kanskje ha folkene hos meg. Men vi får fortsette å tigge folk om å kunne være verter, og vente på at flere melder fra hvilke datoer som passer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Dette høres fristende ut. Har ikke vært på forumfest siden grillinga på festningen hvor Simen1 var grillmester med hw-flagget ^^ Var vel i 04 eller noe. Burde ha tid brorparten av tiden i alle fall, unntatt 16.02 - 22.02, for da er jeg i Stavanger. weehu ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm ...Høres spennende ut. Bare å komme, vet du Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får prøve å møte opp denne gangen. Så får se det ann etter dato. Alt rundt påske passer vel dårlig for de fleste uansett. Februarish hadde vel vært funksjonabelt. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm ...Høres spennende ut. Bare å komme, vet du Ja, det var det da ;-) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ser ut som den 5. april er den datoen folk flest kan hittil, men det er lenge til :-/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jo, men det er samtidig noe vi kan få planlagt noe skikkelig til. Går jo tilogmed ann å ha to treff og ^^. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Vi maser igjen.. noen som har mulighet til å ha en gjeng forum-hunks og -bitches i en eller annen periode? Gjerne 5. april, jeg støtter den selv om det er lenge til. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Henger meg på neste år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå