Zethyr Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hay !! Nå er det snart februar, og på tide med en ny samling av folk her i Trondheim. Januar og starten av februar er veldig travel for folk flest her, så jeg foreslår at datoen havner etter 15. februar et sted. Da har vi god tid til å planlegge Det forrige treffet var sköy, så det er fint om folk slenger seg med. Vi kjører 18-årsgrense igjen, som i fjor. Det er tross alt trøndelagen det her, og vi risikerer vel at noen (alle) har tenkt seg ut på byen etterpå, og at det blir en del overstadig berusede mennesker på selve treffet. Det vi trenger aller først er å få på tak i noen som har plass til å holde selskapeligheter. Hvis de som har anledning til å ha noe slik skriver opp i hvilket tidsrom det passer og evt. ikke passer så vet vi om vi i det hele tatt har sjans til å ha noe slikt. Flott om de som har lyst til å være med på forumfest skriver det opp her: http://doodle.ch/participation.html?pollId=ry9b34gdfsvi2ztp Endret 17. januar 2008 av Zethyr Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jepp, som dere sikkert forstår er onkel cun med denne gangen også, forhåpentligvis uten å kaste opp dagen etter denne gangen Håper å se mange av traverne igjen, da det var ganske så festlig sist gang. Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg kan mellom 25. februar -- 6. mars og etter påske. Evt. før 14. februar. Endret 17. januar 2008 av sim Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) *skrive seg opp her i tråden* Jeg drar sannsynligvis hjem relativt tidlig i tiltaksukene (onsdag 27. // torsdag 28. tror jeg). Har lite planlagt før den tid, så er åpen for de fleste dager. Endret 17. januar 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det beste hadde egentlig vært før 15. februar eller etter påske, men før eksamensperioden Mellom 15. februar og påske er det tiltaksuker og da er det mange som reiser hjem. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er i USA mellom 30. januar og 13. februar, så fra og med 14. februar passer for min del. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Okay, ser ut til at februar er mer travel enn jeg først trodde, ut fra respons på msn og slikt. Fint om folk tar med uka mellom tiltaksuker og påskeferie i vurderinga, evt etter påske.. Det er lenge til, men det overlever vi å vente for et kult treff. Smart om folk skriver opp uaktuelle datoer, så får vi dannet oss et bilde av hva som skjer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 helga rundt 15 februar er bra for meg, ellers blir det fort april før jeg skal til trondheim igjen. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er opptatt de tre første helgene i februar. Kanskje den siste helgen hadde vært noe? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 rundt tiltaksukene passer det vel bra? Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 http://doodle.ch/participation.html?pollId=ry9b34gdfsvi2ztp Forutsatt at det blir en lørdag, så kan den brukes til å finne en dato som passer flest folk. Lenke til kommentar
lossennarion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg kan vel stort sett de samme dagene som sim. Helga 22.-24. feb er totalt utelukka. Fra 8.-25. mars skal sim og meg kose oss i Japan. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Okay, siden vi fikk opp en fancyspancy liten doodle er det ikke noe vits i å skrive seg opp i tråden. Bare svar på skjemaet på doodle, som er lenket til fra førstepost. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm ... Høres spennende ut. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Edit: I helvette da. Jeg trodde dette var DNFK Endret 17. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det kan jo bli gøy, men det må skje før masteroppgave-måskriveforåbliferdig-panikken trer i kraft. Lenke til kommentar
lossennarion Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det kan jo bli gøy, men det må skje før masteroppgave-måskriveforåbliferdig-panikken trer i kraft. Du skal jo bare skrive master på Dragvoll. Trenger vel ikke mer enn et par dager på det Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vurderer å bli med, henger med i tråden for å se ann hva som skjer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Vurderer å bli med, henger med i tråden for å se ann hva som skjer.awright! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå