Phantom_Lord Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har en 80gb ipod (fikk til jul), og har lada den to ganger, men når jeg har slått den av, og prøver å slå den på par dager senere er batteriet dødt. Tror jeg har gjort noe feil, og hører at det er forskjellige tilstander en Ipod kan være i. Sleep, deepsleep osv. Hva skal til for å slå den HELT av? Jeg orker ikke å lade opp hver dag Lenke til kommentar
aengas Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har en 80gb ipod (fikk til jul), og har lada den to ganger, men når jeg har slått den av, og prøver å slå den på par dager senere er batteriet dødt. Tror jeg har gjort noe feil, og hører at det er forskjellige tilstander en Ipod kan være i. Sleep, deepsleep osv. Hva skal til for å slå den HELT av? Jeg orker ikke å lade opp hver dag Jeg for min del pleier bare å holde inne "play" og ta på "hold". Da er den helt avskrudd. Ipoden er ikke koblet til en I-trip f.eks som stjeler strøm? Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, den er ikke tilkoblet noe... Så skal man holde inn Play knappen i 5 sek? så sette den på hold? Lenke til kommentar
aengas Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, den er ikke tilkoblet noe... Så skal man holde inn Play knappen i 5 sek? så sette den på hold? Jeg gjør iafall det. Da er den av og med "hold" knappen på skrur den seg ikke på av seg selv.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 iPoden blir aldri helt skrudd av, den går i dvale for å beholde klokken opdatert og slikt. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den skal selvsagt ikke være tom for strøm etter å ha vært i sleep i et par dager. Har du oppgradert til nyeste firmware? Hadde lignende problemer etter en oppgradering en gang, da den innimellom slukte strømmen over natta av en eller annen grunn. Det ordnet seg for meg når en nyere firmware kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå