Gå til innhold

Garanti på sapphire X1950XTX fra komplett.no

Footy

Anbefalte innlegg

hadde orginalt en post om flimmer på skjerkort her, men siden det har blirr en litt annen sak velger jeg å poste en ny post...

Hva er garantien på skjermkort, hvilke rettigheter har jeg?

Problemet er altså flimring og strek regn (spesielt ved svart bakgrunn) ved bruk av s-video over til TV. Jeg har prøvd andre kabler og annen pc, og kommet frem til at det er mitt kort det er noe galt med. Jeg har også prøvd forskjellige drivere til kortet... Utgangen er rett og slett ødelagt/dårlig

Kortet ble bestillt på Komplett.no

11.1.2007...

håper virkelig ikke garantien er 1 år, siden jeg faktisk fikk problemet 6 dager før den var 1 år gammel men ikke hatt muligheten til å få sjekket dey opp før nå..

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde orginalt en post om flimmer på skjerkort her, men siden det har blirr en litt annen sak velger jeg å poste en ny post...

Hva er garantien på skjermkort, hvilke rettigheter har jeg?

Problemet er altså flimring og strek regn (spesielt ved svart bakgrunn) ved bruk av s-video over til TV. Jeg har prøvd andre kabler og annen pc, og kommet frem til at det er mitt kort det er noe galt med. Jeg har også prøvd forskjellige drivere til kortet... Utgangen er rett og slett ødelagt/dårlig

Kortet ble bestillt på Komplett.no

11.1.2007...

håper virkelig ikke garantien er 1 år, siden jeg faktisk fikk problemet 6 dager før den var 1 år gammel men ikke hatt muligheten til å få sjekket dey opp før nå..

Reklamasjonsretten etter kjøpsloven er minimum 2 år så jeg ville ikke bekymre meg. Gå inn på komplett.no og fyll ut et returskjema. Det er selvforklarende, beskrivelse av feil etc. Du vil få info om hva du gjør videre; sende inn kort etc. Min erfaring med komplett i så måte er utelukkende positiv. De kan så velge å repare den, sende et nytt kort, sende et tilsvarende kort (altså ikke dårligere!) eller refundere kjøpssummen. Skulle ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...