South_Bridge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har en knapp, når jeg trykker på den vil jeg at et bilde i pictureBox1 skal vises. Stream s = File.Open(filePath); Image temp = Image.FromStream(s); s.Close(); pictureBox1.Image = temp; Første error er: Error 1 The type or namespace name 'Stream' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?) Jeg er ganske fersk ang. C#... men hittil ser det veldig bra ut! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 pictureBox1.Image = System.Drawing.Image.FromFile(filePath); Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Legg på denne helt øverst i fila: using System.IO; Eller du kan skrive den direkte sånn: System.IO.Stream s = File.Open(filePath); ...men det blir du fort lei av Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 pictureBox1.Image = System.Drawing.Image.FromFile(filePath); Takk, du var straight on! Også til deg sparta for litt utdypning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå