wo0ly Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mornings. Har en relativt ny PC her i gården, men som dessverre ikke kjører helt som den skal. Får forskjellige rare krasjer i ny og ne, som jeg mistenker skyldes minnet (minnelekkasje?), uten at jeg egentlig har peiling på dette. Når jeg spiller Portal så fryser spillet og lyden looper etter å ha spilt en stund (kun på høyere oppløsninger), eneste utvei er reboot. Mye av det samme i Crysis, men har ikke prøvd flere oppløsninger her, selv om jeg sikkert finner mye av det samme. uTorrent står å kjører 24/7, og når jeg sjekker innom der etter en stund står det som regel "Error: Ikke nok systemressurser til å utføre tjenesten" på torrentene mine. Har googlet rundt på dette å prøve å øke IRPStackSize i registeret, hjalp en liten stund men kom fort tilbake igjen.. Noen som har noen mistanker om hva som forårsaker feilene? Må vel være et eller annet jeg har som lekker ressurser siden alt jeg har krasjer? Konfig: Asus P5K-E (0503) MSI 8800 GTS 640 OCZ Gold GTX PC-6400 4x1 Intel Q6600 Creative XtremeMusic Gammel Seagate 150 GB OS-disk Maxtor 300 GB Hitachi 500 GB Apps: uTorrent MediaMonkey Eset Nod32 Spybot Search and Destroy Microsoft Ad-Aware VLC og MPC Everest Ultimate Stardock Objectdock Deamon Tools Kjører også F@H, men problemet eksisterte også før jeg innstallerte dette.. Noen som kan hjelpe? Setter veldig stor pris på det. Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) huff det kan være så mye . setter en liten fing på hovedkort jeg. du kjører 4 minnebrikker ? er ikke alle hovedkort som liker det. det du kan gjøre er. kjøre en minne test bytte drivere prøv å bare kjør med en hdd. kjør med en eller 2 minne brikker Endret 18. januar 2008 av qpeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå