Gå til innhold

Tatt ut av sortiment hos amentio? Får jeg varen?

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde orket å lese tråden så hadde du kanskje fått med deg at han gjorde mangfoldige forsøk på å komme i kontakt med amentio uten at de svarte. Når man i tillegg får brev fra FTU, bør man lukte lunta og ikke kjøre strutsetaktikken "stikke-hodet-i-sanda-og-håpe-det-går-over"

Det eneste som er synd her er at Amentio ikke har kommunisert i det hele tatt... De har tydeligvis mottatt brevene da de nå har tilbakeført pengene, men de har altså latt være å svare på alle tidligere henvendelser.

Har du forresten en link til saken din hos FTU Ikaros?

Hei igjen. Ser brått at jeg ikke har tydliggjort for en ting her, trodde jeg hadde skrevet det. Det som skjedde var jo at de kanslerte orderen som var feilpriset. Jeg bestillte da pcn på nytt til full pris som var 6000 kroner ca 1 uke etter første bestilling. Dette etter anbefaling av forbrukerådet da jeg hadde en sterk sak. Jeg krevde så mellomleggetil tilbake, altså prisdiffereansen på feilpriset produkt og fullpris. Det som har skjedd er at jeg har fått tilbake mellomlegget, altså drøye 2100 kr. Saken ble aldri sendt til FTU, men pga ferie fikk jeg ikke besked om det før på torsdag. Veldig bra at amentio tar ansvar her, men det tok litt for lang tid synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...