Zander91 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei! Jeg hadde nettopp blitt ferdig med å redigere en film, alle filene, inkludert råmateriale var lagret i en mappe. Jeg skulle gjøre noen siste finjusteringer på filmen så var plutselig ALT borte. Jeg sjekket ''Mine Dokumenter'' og mappa med film-filene var borte. Mappa er en standard mappe for er der når man kjøper maskinen: Intern Video. Jeg har prøvd Systemgjenoppretting uten hell På ''mappen'' Mine siste dokumenter i start menyen viser filmen min, men når jeg trykker på den sier den at den er sletta: Elementet som denne snarveien refererer, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal.. Absolutt alt arbeidet med filmen har gått tapt pga. dette så det hadde vært fint om noen visste hva som skjedde, og om det kan rettes opp. Endret 18. januar 2008 av Zander91 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er vel enten programmet du bruker som har gjort noe feil eller du har et virus som "spiser opp" filer. Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Det er vel enten programmet du bruker som har gjort noe feil eller du har et virus som "spiser opp" filer. Hvilket program bruker du? Progremet jeg brukte når det skjedde var Sonic MyDVD LT.. Det er vel enten programmet du bruker som har gjort noe feil eller du har et virus som "spiser opp" filer. Hvilket program bruker du? Programet jeg brukte når det skjedde var Sonic MyDVD LT..(det følgte med pcen, så jeg er ganske sikkert på at det ikke er noe virus eller noe sånnt på det..) Endret 17. januar 2008 av Zander91 Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har også prøvd diverse Recovering programmer, som leter etter slettede filer på pcen, også uten hell. Programmene finner ikke de forsvunne filene, som om de aldri har blitt slettet.. Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Er det ingen som vet hva som har skjedd..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå