Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mappe med filer forsvunnet..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde nettopp blitt ferdig med å redigere en film, alle filene, inkludert råmateriale var lagret i en mappe.

Jeg skulle gjøre noen siste finjusteringer på filmen så var plutselig ALT borte. Jeg sjekket ''Mine Dokumenter'' og mappa med film-filene var borte. Mappa er en standard mappe for er der når man kjøper maskinen: Intern Video.

Jeg har prøvd Systemgjenoppretting uten hell :(

På ''mappen'' Mine siste dokumenter i start menyen viser filmen min, men når jeg trykker på den sier den at den er sletta: Elementet som denne snarveien refererer, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal..

Absolutt alt arbeidet med filmen har gått tapt pga. dette så det hadde vært fint om noen visste hva som skjedde, og om det kan rettes opp.

Endret av Zander91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel enten programmet du bruker som har gjort noe feil eller du har et virus som "spiser opp" filer.

Hvilket program bruker du?

Progremet jeg brukte når det skjedde var Sonic MyDVD LT..

Det er vel enten programmet du bruker som har gjort noe feil eller du har et virus som "spiser opp" filer.

Hvilket program bruker du?

Programet jeg brukte når det skjedde var Sonic MyDVD LT..(det følgte med pcen, så jeg er ganske sikkert på at det ikke er noe virus eller noe sånnt på det..)

Endret av Zander91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...