Momo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei, er på jakt etter en ny mobil som fritidstelefon. Den bør være Netcomtelefon og være så teknisk avansert som mulig (senest slippdato altså). Noen tips. Mvh Mo Mo Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei, er på jakt etter en ny mobil som fritidstelefon. Den bør være Netcomtelefon og være så teknisk avansert som mulig (senest slippdato altså). Noen tips. Mvh Mo Mo Dersom du kunne greie og hive på en tusenlapp, så får du k850i. Dette er faktisk en toppmodell med ett supert kamera. Denne prisen får du med Supertalk eller ActiveTalk Pluss. Dersom du MÅ ha den for en krone, så kan jeg anbefale modellen under, k810i, eller Nokia N73. Kan vel nevne at det er mulig for deg og ta disse abonnentene på ett nytt nummer, for og så si opp hele nummeret, bindingen og abonnentet ett par timer etter du har kjøpt telefonen. Dette koster deg 1500 kroner, og vil uansett være billigere enn å ha faktisk ha disse abonnentene i ett år. Du kan også dele opp de 1500 kronene over flere måneder. Dette fungerer utmerket, og jeg gjorde det faktisk selv i går! Endret 17. januar 2008 av Imbakekeke Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 1kr ja...vell pr. dags dato kan du finne noen godbiter hos NetCom. Har listet opp fire telefoner jeg ville vurdert for 1kr: Nokia 7500 7500 Test konklusjon Nokia 6120 Classic 6120 Test konklusjon Sony Ericsson W880i W880i Test konklusjon Sony Ericsson K810i K810i Test konklusjon Velg Nokia 7500 hvis du vil ha design (forutsett at du i det hele tatt liker Prism designet). Er kamera det viktigste for deg er Sony Ericsson K810i det rette valget for deg, den har atpåtil 3G. Er musikk viktigs er Sony Ericsson W880i telefonen for deg. Nokia 6120 blir liksom allrounderen i selskapet med 3G, grei musikkspiller, Series 60 og fin skjerm. Håper dette kan gjøre valget litt enklere hvertfall Lenke til kommentar
Momo Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Endte opp med W880i, med Morten Harket pakke! Uffsann, kjekk mobil men kjipe taster. Endret 19. januar 2008 av überGoliath Man quoter ikke et helt innlegg som man svarer rett under på Lenke til kommentar
Blåen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg fikk meg selv en 6120 i går som jeg var veldig positivt overrasket over. Har brukt en 5500 grunnet spesielle behov en periode og endelig en mobil med litt skjerm igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå