Gå til innhold

Mest mulig avansert telefon for 1kr inkl abb.

Momo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, er på jakt etter en ny mobil som fritidstelefon. Den bør være Netcomtelefon og være så teknisk avansert som mulig (senest slippdato altså).

Noen tips.

Mvh Mo Mo

Dersom du kunne greie og hive på en tusenlapp, så får du k850i. Dette er faktisk en toppmodell med ett supert kamera. Denne prisen får du med Supertalk eller ActiveTalk Pluss.

Dersom du MÅ ha den for en krone, så kan jeg anbefale modellen under, k810i, eller Nokia N73.

Kan vel nevne at det er mulig for deg og ta disse abonnentene på ett nytt nummer, for og så si opp hele nummeret, bindingen og abonnentet ett par timer etter du har kjøpt telefonen. Dette koster deg 1500 kroner, og vil uansett være billigere enn å ha faktisk ha disse abonnentene i ett år. Du kan også dele opp de 1500 kronene over flere måneder. Dette fungerer utmerket, og jeg gjorde det faktisk selv i går! :)

Endret av Imbakekeke
Lenke til kommentar

1kr ja...vell pr. dags dato kan du finne noen godbiter hos NetCom. Har listet opp fire telefoner jeg ville vurdert for 1kr:

Nokia 7500

post-123476-1200583034_thumb.jpg

7500 Test konklusjon

Nokia 6120 Classic

post-123476-1200583226_thumb.jpg

6120 Test konklusjon

Sony Ericsson W880i

post-123476-1200583345_thumb.jpg

W880i Test konklusjon

Sony Ericsson K810i

post-123476-1200583513_thumb.jpg

K810i Test konklusjon

Velg Nokia 7500 hvis du vil ha design (forutsett at du i det hele tatt liker Prism designet).

Er kamera det viktigste for deg er Sony Ericsson K810i det rette valget for deg, den har atpåtil 3G.

Er musikk viktigs er Sony Ericsson W880i telefonen for deg.

Nokia 6120 blir liksom allrounderen i selskapet med 3G, grei musikkspiller, Series 60 og fin skjerm.

Håper dette kan gjøre valget litt enklere hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...