børre Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei! Er det noen som har tips til hvor man bør kjøpe spill??? Det er jo så mange spill men ikke finner på steder som El.kjøp, spaceworld osv.så om det er noen "hardcore" gamere her som har noen tips, så er jeg takknemlig!!! Børre. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 På CDON.no får du kjøpt spill for en billig penge! Anbefaler da Warcraft III ,Dungeon Siege,Mafia og Hitman II Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 CDON er billige Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Bare kjøp spilla der de er billigst, oftest er det Elkjøp. men sjekk noen andre butikker og før du skal kjøpe et spesielt spill. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ja jeg skjekke selv Lefdal, Elkjøp, Spaceworld og en annen små butikk før jeg kjøper noe. Prisene varierer så mye så jeg anbefaler at du skjekker rundt være gang du vil kjøpe noe. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Gamesmix.com er min favoritt, da får man spilla+regning rett i postkassa (som forøvrig er en brevsprekk som er akkurat litt for liten, men det er en annen sak). Lenke til kommentar
Tori Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Drit i hva det koster! Hvor ofte er et spill verdt å kjøpe? Den gangen et spill er verdt å kjøpe, er det like greit å kjøre til butikken og få det med en gang Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kjøpte nettopp to spill på Play.com. Halv pris i forhold til Elkjip, og da er portoen tatt i betraktning. Vær oppmerksom på at ett spill ikke koster over 200. Da blir det mva i tillegg. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Gamesmix.com er min favoritt, da får man spilla+regning rett i postkassa (som forøvrig er en brevsprekk som er akkurat litt for liten, men det er en annen sak). Man får regning sammen med varene rett i postkassa på cdon.com også. De er ofte billigere enn Gamesmix, spesielt på PC-spill. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Gamesmix.com er min favoritt, da får man spilla+regning rett i postkassa (som forøvrig er en brevsprekk som er akkurat litt for liten, men det er en annen sak). Man får regning sammen med varene rett i postkassa på cdon.com også. De er ofte billigere enn Gamesmix, spesielt på PC-spill. Yep jeg sjekka det nå Gamesmix tar 449 + porto for C&C Generals og Cdon tar 349 + porto så her er det 100 kr å spare.... 8) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Børre, tenker du på nettbutikk eller vanlig butikk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå