Gå til innhold

Hjelp til å velge mellom disse 3

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på 37" en stund nå og jeg kommer nok til å gå for en av disse 3:

TOSHIBA LCD TV 37X3030DG (8550kr)

LG LCD TV 37LY95 (8400kr)

SONY LCD TV BRAVIA KDL-37P3000E (7000kr)

Den skal stå i stuen og kommer til å bli brukt til å se vanlige tv sendinger (via parabol). Ser også en del DVD-er og fotball.

Mitt referansepunkt er en LG 32LC42 som jeg har i stuen pr i dag. Jeg er veldig fornøyd med denne TV'en, men vil skifte den ut fordi jeg vil ha en 37".

Rekner ikke med at så veldig mangen kommer til å anbefale meg å gå for Sony'en ettersom den sannsynligvis er den "dårligste" av de 3, men er det slik at den likevel er bedre enn den jeg har pr i dag? I så vil jeg si at den er en meget het kanditat ettersom jeg er meget fornøyd med den jeg har.

Fint om noen kan komme med innspill her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor fant du 37X3030DG hen til 8550?

Jeg kjøpte den på komplett for 8995 kroner i ukestilbud her i forigje uke. Får TV'en i morgen.

Jeg kan fortelle mer om TV'en i morgen når jeg får den...

Analogt og Digitalt.

Edit: Skal prøve og komme meg til Biltema og få kjøpt meg DVI -> HDMI og HDMI kabel slik at jeg kan bruke PC-en på TV'en.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Jupp! Fikk den i går. Det er ikke perfekt 1x1 pixelmapping via DVI-> HDMI og full oppløsning.

Og jeg kan si at Full-HD på en 37" ble ganske så smått. Og kan dermed si at viss du ikke har perfekte øyne eller sitter 1,5 meter unna TV'n så får du litt problemer med og se hva som står...

Har ikke noen HD-DVD-er eller avspiller for det. Men kan si at FULL-HD ikke er noe must... Bilder og slikt kommer etterhvert når Lisensmannen er ferdig her i Ålesund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...