Kentinho Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når jeg spiller online og ser på den lista der man ser hvor mange spillere man har i partyet sitt så har jeg plutselig fått en stjerne helt bakerst. Hva betyr den? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når jeg spiller online og ser på den lista der man ser hvor mange spillere man har i partyet sitt så har jeg plutselig fått en stjerne helt bakerst. Hva betyr den? Betyr at du er partyleader Lenke til kommentar
marama Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hiver meg på med ett sprm..... når ett game er ferdig så kommer listen over gamet... bak rank forran taget hender det att det er ett grått tegn, har ikke peiling på hva det er ser ut som ett par gråe polvotter, hva er det... noen som skjønte??? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er vel dogtags, du tenker på. Hver spiller som har ett slikt merke foran gamertaget døde den siste runden. Hvis du trykker på "Back" under spill, så vil du også kunne se hvor mange som er i live, og hvor mange som er døde der og da. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 hiver meg på med ett sprm..... når ett game er ferdig så kommer listen over gamet... bak rank forran taget hender det att det er ett grått tegn, har ikke peiling på hva det er ser ut som ett par gråe polvotter, hva er det... noen som skjønte??? Da har jeg også lurt på Lenke til kommentar
juletred Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hiver meg på jeg også; Hvordan kan jeg create en match selv istedet for å gå via find match? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hiver meg på jeg også; Hvordan kan jeg create en match selv istedet for å gå via find match? Det kan du ikke..bare private match.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå