Gå til innhold

Angel After the Fall diskusjons tråd " spoiler "

Anbefalte innlegg

Var bare nødt til og lage en diskusjonstråd for denna fantastiske tegneserien. IDW Publishing som utgir den, og mer informasjon finner du HER

Må bare si at det er en fantastisk bra tegneserie, for de som så serier Angel på tv og likte den bør du absolutt ta en titt. Forsetter rett etter sesong finalen hvor Angel og co står i et gate og helvete er blitt åpnet. Masse demoner mot dem ;)

Connor back in action osv, tegneserier tok en veldig uventet rettning i dag. Issue 3 kom i går kveld, og vi får da vite at Angel ikke er vampyr lenger.

Han vil sloss mot alle andre demonene som styrer Los Angeles dvs et titalls stykken. Så blir veldig spennede og se hvordan han skal ta resten av gjengen. Masse vrier med Gun og West som man ikke ser komme. Skal ikke spoile for mye, men må bare slenge opp et bilde jeg syntes er jævla bra ;)

143433.jpeg

143434.jpeg

spørsmål eller hjelp ? ;) Kontakt meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Issue 4 kom på onsdag, ikke fått tid til og lese det før nå. Så her er min mening! ;)

fyfaen for et issue, jævla spennede. Lourne, Groosaluggg kom tilbake. Neste issue skal hele gjengen samles! Kanskje får vi se Cordelia? Lurer veldig på hva spike og Illyria driver med. De har en eller anna plan, og trur at Illyria har fått tilbake de godlike kreftene sine. For alle er redde hun, til og med lordsa ;P

Og gun da, håper jævelen dør. Sprengte hq'n til Angel ;(

Men den propecy'n til Wolfram og Heart, sider at Angel skal dø og bli gjennfødt i den store kampen. Gjennfødt som hva da? Angelius eller noe sånt? For tvilsomt at de har reddet Angel gjennom så mange kriser for og se at han blir gjennfødt som den snille vampyrer Angel.

Også Angel som menneske igjen, var tydligvis ikke hva han hadde ønsket. For eneste han vil er og dø ;P

159658.jpeg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

!?!?!? ¤¤¤¤ sterke reaksjoner etter issue 5 som endte første story arch i Angel tegneserien. Må si at den var helt utrolig bra, the gang backtogether. Angel hard som F selv om han ikke er vampyr. Fred !??!? Tilbake, Connor i action.... Grogg ;P åå var en utrolig bra historie. Neste historien blir Frist night, trur den dreier seg om at Angel skal bli vampyr igjen. Virker som han mener han ikke har noen mening i livet uten vampyr kreftene. Fordi han gikk til krigen mot Lordsa med den idee'n om at han skulle dø i battle. Anyway står på slutten av bladet at First Night Begins march 2008 så er kanskje ikke så lenge til ;P Så ryktes det også om Spike After the fall i july.

http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=149750

Dette her summerer det bedre enn hva jeg kunne sagt.

Angel: After the Fall #6, #7 and #8 tell stories of how the cast of characters was affected by the fight in the alley that ended the series. Issue #6 will feature Spike, Connor and Lorne; issue #7 will feature Wesley and a surprise return of a character from the Whedonverse; while issue #8 will feature Gwen, the effect of LA being thrust into hell on the city’s residents, and the fate of Gunn. Issue #9 will pick up from the cliffhanger at the end of issue #5, and will feature the new art team of Nick Runge and Art Lyon. #8 and #9 will both ship in June.

Spike: After the Fall will spin out of the “First Night” events seen in Angel: After the Fall and events in issue #7, and tells of Spike’s first few months in hell and co-stars Illyria.

Spike: After the Fall will run four issues.

Jeg ser fram til forsettelsen, har vært et utrolig bra run så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...