ein_2 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har et bad med skråtak hvor jeg skal lage en dusjløsning. Problemet er at i midtseksjonen der hvor det er full takhøyde er det et vindu. Og på andre siden er døra. Kneveggene har en lengde på 207 cm. Hvordan lager en en dusjløsning når det er skråtak? Finnes det f.eks dusjkabinett som kan tilpasses skråtak, eller må jeg lage noe selv? Har noen ideer eller bilder, så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hva med å sette opp to korte "vegger" i glassbyggestein og så feste dusjvegger på disse? Dansani har dusjvegger i flere bredder. Ved å bygge ut litt fra veggen, øker du høyden på veggene noe. Hvis du ikke får noen tilfredsstillende tips her, så tror jeg at jeg ville ta kontakt med en interiørarkitekt. Kan være verdt prisen å betale profesjonelle for å tenke ut løsninger i "rare" rom. http://www.ecdalinterior.no/arkitekt/luftig_eleganse_1.jpg Endret 17. januar 2008 av Kirikiri Lenke til kommentar
Leema Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Jeg vil anbefale deg og ta kontakt med en interiørarkitekt evt en konsulent. De vil gi deg råd. Et tips hvordan du skal lage dusjkabinet er å sende mål og slikt til en glassmester og få han til å lage det til deg. Dyr løsning, men sikkert verd det. Du kan jo også sette opp glassbyggesten vegger, men da vil du problemer med skråtak og må kutte i glassbyggersteinene, noe som er en avansert jobb. LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå