Star Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Prøver iherdig å finne en firmware oppdatering til min E900, noe som viser seg og skape litt hodebry. Har noen andre her på forumet gjort dette før meg? Med great success? Firmwaren som er på telefonen er : E900CPFF2 Denne beskrives her som firmware fra Finland(CP). Firmware fra Norge skulle egentlig vært XB. Oh well. Funnet link til denne russiske siden hvor man finner alle XE firmwarene, også til E900. Disse skal også inkludere Engelsk språk, men ikke norsk. Hvilket ikke spiller så stor rolle.. Skulle imidlertid ønsket å funne en XX oppdatering som i følge denne siden (Bruker: Westhej) XXFF2 afaik XX is for Western Europe The 'FF2' is the release date - F = 2006, F = June (6th letter = 6th month = June), 2 = 2nd or possibly second version. It contains the following languages: Deutsch - German English Italiano - Italian Francais - French Espanol - Spanish Nederlands - Dutch Svenska - Swedish Dansk - Danish Portugues - Portugese Suomi - ??? Norsk - Norsk Greek Turkish Magyar - ??? Cestina - ??? Slovencina - Slovinian Thats quite a list Finnes også en del firmware oppdateringer ( for XX og XE ) her. Vurderer å prøve meg på den siste XX oppdateringen siden den skal støtte norsk. Frister også å kunne endre alarmtoner, kombinere vibrering med tone samt kunne installere JAVA programmer direkte på telefonen, som den siste XE firmwaren støtter... Noen som har prøvd dette? Evnt. har en E900 som de har oppdatert? Setter utrolig stor pris på svar som kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Enda en genial side om temaet; http://sghe900.50webs.com/index.html Ingen som har erfaring med FW oppdatering? Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 For de som måtte være intressert; Fikk oppdatert telefonen til firmware E900XEFG2 (russisk) som kjører på engelsk språk og har støtte for vibrasjon+ring samtidig samt installasjon av java applet. Har også lagt inn patches som fjerner den irriterende meny-lyden samt "low-battery" advarselen som har irritert meg grenseløst. Batteritiden er også blitt noe bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå