Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg fyller et halvt tonn i slengen. Men jeg har så langt bare gjort det en gang :-) Gammel motorbåt med dieselmotor. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 På loppa fyller jeg som regel tanken 1gang om dagen, dvs. 32liter. Noen dager fyller jeg 2 ganger! Og jeg har aldri regna på hvor mye penger jeg bruker iløpet av sesongen, det vil jeg ikke vite Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe, du er ikke den eneste Jeg har litt lyst å "føre regnskap" på hvor mye penger jeg bruker når jeg er på hytten, og til båt. Da tenker jeg på bensin, utstyr til båt, og det jeg kjøper på butikker Men tror det blir så mye at jeg ikke vil vite det Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 blir vel ca 1000-1500kr per fylling og det er ikke få av de, så i slutten av sommern er det ikke mer igjen enn sommerfugler i lommeboka . jaja gøy er det hvartfall =D Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) hvis ikke pengene går til bensin til båten så går de til bensin til bilen, og går de ikke til bensin til bilen så forsvinner de uten at man vet hva man har brukt de på. Dagene går sakte men sikkert mot sommerdager nå. Snart mars, og håper på båtutsetting i begynnelsen av mai. Endret 14. februar 2008 av stoners Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Statser på påskeferien her ! Men har en del som må gjøres først.. Men det er bare kos å jobbe med båten Lenke til kommentar
fdl Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg pleier å fylle 45 liter bensin, og en liter olje. dette holder til en dag. ( 88 mod. mercury 200 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå