mcgroven Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skrekkspillet Alone in the Dark: Near Death Investigation vil bli gitt ut i mai. Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Husker første Alone in the Dark (tror jeg det var), og hvor mye jeg skvatt til tider. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Alone in the Dark (1) var det første spillet jeg spilte med lydkort. Det var ekstremt skummelt (og umulig) til tider. Good times! Spilte forøvrig alle de 3 første, i tillegg til den "uoffisielle" oppfølgeren til 3-ern, som jeg ikke kan huske hva heter for alt i verden.. lurer på om det var noe med machine? Uansett, fireren testet jeg bare kort og det falt ikke i smak. Gleder meg til å få testet dette Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette blir jo fest, gleder meg til å sitte i mørket i stua å bli skremt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 De sier de håper å selge millioner av utgaver. Det må de jo nesten gjøre også, for å ikke gå konkurs. Atari sliter jo veldig mye nå. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er dette en fortsettelse eller går det fint and å spille det uten å vite noe om historien bak de andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg