Jomzen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Cowon slipper en ny spiller med fargeskjerm, og røper nyheter om kommende spillere. Les mer Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Mangler Overskrift Den fortjener det man kjennetegner som en "lawl" EDIT: Æsj, nå ble den bytta til det den skulle hete. Dagen min ble i alle fall litt lysere når jeg så artikkelen. Endret 17. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Veldig skuffende at den ikke har støtte for FLAC og OGG. Lenke til kommentar
wede-man Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Veldig skuffende at den ikke har støtte for FLAC og OGG. Idiotisk hvis de plutselig slutter med støtte for FLAC og OGG. Cowon har jo hatt dette før, og det er derfor ikke veldig usannsynlig at mange har musikksamlingen sin i dette formatet. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 iAudio U5 er enkel spiller for de som ikke trenger OGG og FLAC, og den er mye billigere enn de andre spillerne de har. Det kommer nok ikke til å mangle støtte for disse formatene i fremtidige spillere. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 iAudio U5 er enkel spiller for de som ikke trenger OGG og FLAC, og den er mye billigere enn de andre spillerne de har. Det kommer nok ikke til å mangle støtte for disse formatene i fremtidige spillere. Det er en sammenheng her jeg ikke ser: Spilleren kommer som overskriften sier med hissig forsterker. Dette skulle jo antyde at den var laget med tanke på større headphones. Større=bedre, vel ikke nødvendigvis, men ofte. Derfor skulle man jo forvente at folk som kjøper denne spilleren har et par store, gode headphones som kan levere klar og god lyd. MP3-formatet er ikke direkte kjent for dette. Hadde ikke spilleren vært billigere med en svakere forsterker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg