ikodn Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har hatt en Insp. 6400 m ati x1400 i ca 18 måneder, og hadde "dagen etter" rep. utvidet garanti hos de. Kjøpt på firmaet mitt. Hele 5 ganger har jeg fått en nasty blåskjerm som klaget over minnet. Etter 5 rep. (siste for ca et halvt år siden) funket maskinen ganske greit til den døde helt for 2 uker siden. Hovedkort ble byttet ut 2 ganger, + minne og prosessor. Fremdeles død. Nå vil de bytte ut maskinen med en Dell Inspiron 1520 +1gb som plaster, problemet er at den kun har integrert skjermkort. Det andre alternativet var 1720 maskinen, som har 8600GT. problemet er at den er for stor og tung De har ikke, lenger, en 1520 m et 8400 kort el likn, kun intel kort. Men, nok om det, hva synes dere jeg kan forlange, sånn realistisk? Råd og tips og tidligere erfaringer tas imot med takk Lenke til kommentar
zonko Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Forhør deg med dell om du kunne fått en Vostro-maskin i stedet, disse leveres med 8400-grafikkort. Dells Vostro 1500-maskiner Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hadde tenkt å spør om det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå