Geofon Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Fikk i dag hentet mitt nye Sapphire radeon 9500. Satte det inn imaskinen og skulle starte opp, ingen ting skjer! Alt virker dødt, ingen vifter eller hardisk som starter.. :o Prøver så å starte uten strømkablen tilkoblet til skjermkortet, da starter hardisker og vifter.. satte så inn igjen mitt gamle gf2 kort og alt funker igjen.. Noe som vet om det er noe jeg kan gjøre for at få maskinen til å funke med det nye skjermkortet? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det kan være at strømforsyningen din ikke gir nok strøm til kortet. Hvor stor er den ? Lenke til kommentar
Geofon Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Har xp2100 t-bred, seagate barracuda v 80Gb,256 Mb ram og 300w strømforsyning. Har nå prøvd å redusere strømforbruket en del med å klokke ned cpu til 1,33 Ghz, kuttet ut hardisken, og noen vifter. Men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 300w skulle holde prøv kortet på en annen maskin hvis du kan, det kan være feil på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå