Jubalong Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) som fungerer med de norske leverandørene, dvs. Canal Digital, Get eller RiksTV? Synes boksene som følger med abonnementene til Canal Digital, Get osv. virker å være av svært laber kvalitet. Nå har jeg måttet sende inn 2 stk på under 6 mnd (en fra hver leverandør). I tillegg er jo ikke boksene så veldig pene at det gjør noe, så det hadde vært deilig å bli kvitt de. Vet det kanskje virker som en feilposting, men spørsmålene mine går mest på tuner-delen av TV-ene. Om disse er ok sammen med de vanlige norske leverandørene. Mvh Jubalong Endret 17. januar 2008 av Jubalong Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 finner ikke source her, men leste (noen mnd'er tilbake) om en tv med dette som de drev å skulle få godkjent for det norske markedet. Ikke hørt noe siden Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 finner ikke source her, men leste (noen mnd'er tilbake) om en tv med dette som de drev å skulle få godkjent for det norske markedet. Ikke hørt noe siden Sony sin nye w3000 serie er godkjent for Rikstv. Når det gjelder get og cd finnes det pr dags dato ingen tv'r som har den funksjonen. Når det gjelder get: Boks + kort = tv Når det gjelder cd: boks + kort = tv Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 finner ikke source her, men leste (noen mnd'er tilbake) om en tv med dette som de drev å skulle få godkjent for det norske markedet. Ikke hørt noe siden Sony sin nye w3000 serie er godkjent for Rikstv. Når det gjelder get og cd finnes det pr dags dato ingen tv'r som har den funksjonen. Når det gjelder get: Boks + kort = tv Når det gjelder cd: boks + kort = tv Sony Bravia 40V3000 og 46V3000 skal vistnok ha støtte for innebygd digital mottaking av kabel-tv frå Canal Digital. Har òg høyrt at de skal vere/kome støtte for satelitt-mottaking frå CD... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Sony Bravia 40V3000 og 46V3000 skal vistnok ha støtte for innebygd digital mottaking av kabel-tv frå Canal Digital. Har òg høyrt at de skal vere/kome støtte for satelitt-mottaking frå CD... http://forbruker.no/digital/nyheter/tv/article2196932.ece Her står det om modeller fra Sony som er de første med innebygget tuner for RiksTV/digitalt bakkenett. Om deres støtte for kabel-TV står følgende: Men Marienborg kan fortelle at TV-ene også har innebygd mottaker for digitale kabelnettsendinger (DVB-C), men at denne ikke er tilpasset og godkjent av norske kabel-TV leverandører. Enn så lenge. Med andre ord kan det se ut til at disse TV-ene teknisk kan funke uten boks mot digital kabel-TV også, men at kabelselskapene foreløpig ikke samarbeider om dette, eller ikke er kommet like langt som RiksTV med å få dette i orden. Endret 17. januar 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja...trur det er best å vente ei god stund med å kjøpe dette. Det kjem jo til å bli ganske dyrt, og i byrjinga er det berre dei største skjermane som kjem til å ha støtte. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke komemr til å invistere i flatskjerm før alt er integrert... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke komemr til å invistere i flatskjerm før alt er integrert... Heilt einig;-)......men kjem til å vente til det vert billegare. 19 500 kr for ein 40-tommar (Sony Bravia 40V3000) er ikkje noko den vanlege nordmann tek seg råd til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå