gutorms Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei, Er det noen som vet om nettbutikker som tar AmEx? Og som samtidig selger Adobe programvare? Jeg vet ITButikken.no gjør, men de har en beløpsgrense på 2500,- grunnet mye svindelforsøk i det siste. Det er ikke mye Adobe programvare til den prisen så det gjør at jeg ikke kan bruke dem. All hjelp og forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har du sjekket om Adobes egen butikk tar AmEx? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Navitel gjør vel det siden de aksepterer kortbetaling via paypal og paypal støtter amex. Men vet ikke om de har så mye adobe programvare. Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Heisan, Tusen takk for innspill - begge to. Testet Adobe's egen shop også, ja. Men AmEx? No such luck... Prøvde å ringe Adobe salg også, de kunne ikke hjelpe. Navitel har faktisk Adobe, men bare Acrobat, ikke Illustrator som jeg trenger. Men PayPal var ett godt tips, jeg holder utkikk etter det også nå. Ser ut som hele Norges utvalg av webshop'er boikotter AmEx. Veldig frustrerende når man skal hasteinnkjøp software med ett Amex Corporate card og ikke har tid til å gå via de korrekte innkjøpskanalene (Multinasjonale bedrifter osv....) Takk igjen! Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Send en mail til Navitel og spør etter produktet du ønsker. Kan hende de har det tilgjenglig allikevel. Jeg vet at de er forhandler av Norek (som de fleste andre) og da har de vel samme varene tilgjenglig. Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 amex tar gjerne 4% av beløpet i provisjon.. da kan du tenke deg hvor mye som blir igjen når man selger datadeler opprett paypal, legg inn amex kortet og bruk dette til å hente pæng ifra. det fungerer kjempefint for min del! MrM amex tar gjerne 4% av beløpet i provisjon.. da kan du tenke deg hvor mye som blir igjen når man selger datadeler opprett paypal, legg inn amex kortet og bruk dette til å hente pæng ifra. det fungerer kjempefint for min del! MrM Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Amazon (.com eller.co.uk) selger Adobe-produkter, og tar AmEx. Er ikke sikker på om .com sender PC-software til Norge, men .co.uk gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå