Gå til innhold

Nettbutikk som tar AmEx?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet om nettbutikker som tar AmEx? Og som samtidig selger Adobe programvare?

Jeg vet ITButikken.no gjør, men de har en beløpsgrense på 2500,- grunnet mye svindelforsøk i det siste. Det er ikke mye Adobe programvare til den prisen så det gjør at jeg ikke kan bruke dem.

All hjelp og forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan,

Tusen takk for innspill - begge to.

Testet Adobe's egen shop også, ja. Men AmEx? No such luck... Prøvde å ringe Adobe salg også, de kunne ikke hjelpe.

Navitel har faktisk Adobe, men bare Acrobat, ikke Illustrator som jeg trenger. Men PayPal var ett godt tips, jeg holder utkikk etter det også nå.

Ser ut som hele Norges utvalg av webshop'er boikotter AmEx. Veldig frustrerende når man skal hasteinnkjøp software med ett Amex Corporate card og ikke har tid til å gå via de korrekte innkjøpskanalene (Multinasjonale bedrifter osv....)

Takk igjen!

Lenke til kommentar

amex tar gjerne 4% av beløpet i provisjon.. da kan du tenke deg hvor mye som blir igjen når man selger datadeler ;)

opprett paypal, legg inn amex kortet og bruk dette til å hente pæng ifra. det fungerer kjempefint for min del!

MrM

amex tar gjerne 4% av beløpet i provisjon.. da kan du tenke deg hvor mye som blir igjen når man selger datadeler ;)

opprett paypal, legg inn amex kortet og bruk dette til å hente pæng ifra. det fungerer kjempefint for min del!

MrM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...