k-ryeng Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vel, det er nok bare en gjesp... Men for en gjesp! Bildet skjemmes litt av at det ble tatt på ISO1600 (og unødvendig atpåtil!), så det er en del støy. Uansett - poenget er der... Exif er kanskje ikke det mest spennende på et slikt bilde, men det er altså ISO1600, 1/80s, f/5.6, Samsung 18-55 @55mm, med innebygget blits på GX-10. Forventer ikke så mye kritikk på dette bildet, men har dere noe (utover for høy ISO), så fyr løs... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mye støy ja. Hvordan er det med hvitbalansen, jeg synes den ser litt blå ut i pelsen. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Mye støy ja. Hvordan er det med hvitbalansen, jeg synes den ser litt blå ut i pelsen.Litt blåskjær er det nok, men det stemmer ganske godt med lyset slik det var i rommet. På min mer eller mindre kalibrerte skjerm, er det innenfor grensene i hvert fall... Lenke til kommentar
Feil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 er det vikelig så mye støy på GX-10? ISO 1600 er knapt synlig på min D80. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 er det vikelig så mye støy på GX-10? ISO 1600 er knapt synlig på min D80.Det varierer litt, dette var ikke helt godt eksponert heller... Men det er dessverre ikke et bilde det er spesielt lett å rekonstruere ;-) Lenke til kommentar
Horge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ren digresjon, men det bildet får meg til å tenke på Rabbit of Caerbannog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå