RamboDan Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 here it isBy default, Vista doesn't include the Telnet client, which is a text-based application for communicating with remote systems. You can install it by following these steps: Open the Programs and Features Control Panel applet (Start, Control Panel, Programs and Features). Select "Turn Windows features on or off." Select the Telnet Client option and click OK. A dialog box appears, confirming the installation of new features. After installation is complete, close the main Programs and Features Control Panel applet. The telnet command should now be available. telnet 192.168.2.1 Could not open connection to the host, on port 23: connection failed Skal jeg da åpne port 23 på routeren? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bare skjønner ikke hva som sperrer deg Ser jo ut til å være sperret på alle porter Har jeg forstått det riktig? - Du har nett? - Ingen kontakt med router? - Standard gateway ip er statisk? - Alt av brannmurer på maskinen er avslått? - Du får tilgang til routeren fra andre dataer? Lenke til kommentar
RamboDan Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Bare skjønner ikke hva som sperrer deg Ser jo ut til å være sperret på alle porter Har jeg forstått det riktig? - Du har nett? - Ingen kontakt med router? - Standard gateway ip er statisk? - Alt av brannmurer på maskinen er avslått? - Du får tilgang til routeren fra andre dataer? -ja -ja -ja -ja -ja også fra denne men da med xp (to partisjoner og OS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå