Gå til innhold

Skal starte på SATS

Anbefalte innlegg

Hei..

Har meldt meg inn i SATS på skøyen, i dag via jobben.

Har egentlig aldri vært med på et slikt sted, og lurer derfor på noen ting:

Er det slik at man får noe veiledning?

Noen som kanskje kan gi meg noen råd på hva jeg skal starte med (skal trene: mage, og armer for å starte med hvertfall)

Og hvordan pleier miljøet å være på SATS?

Håper det er noen her som trener på SATS, som kan gi meg noen svar ;)

Takker ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, trener selv på spenst som er den "nye" utgaven av sats, så vil tro det er omtrent det samme.

Du kan ihvertfall sette av gratis veiledningstime med en trener, hvor du får satt opp ett program som passer deg samt veiledning på alle apparatene.

Det eneste de ikke sier noe om er kosthold som også er utrolig viktig for ett bra resultat, men som sagt i posten over, det kan du lese deg grønn av på denne delen av forumet :p

Lykke til! :thumbup:

Endret av -Eriksen
Lenke til kommentar

Trener på sats/spenst, mest fordi det er det nærmeste treningssenteret og fordi det er ganske nytt og fint...

synts miljøet er bra på spenst, har mange av vennene mine der da så har noe med det på gjøre også kanskje, så er det en gulerot at det er masse smekre damer som er der for å ha saltimer :p

alt i alt så er spenst ett hyggelig sted, men ofte masse små-unger som ikke har peil på trening og som trener sammen 5 og 5 som oppdriver mange av apparatene, kjeeedelig å vente... ihvertfall når de står i en halvtime og bare snakker mens de står rundt benken og ene av dem presterer og løfte opp 40 kg til stående applaus av kompisene sine, og når man spør om man kan kjøre imellom er det ikke alltid like populært...

spenst`en jeg er på er litt liten, men kommer jo helt ann på treningsstedet, men er fornøyd - litt dyrt også kanskje iforhold til andre sentere men ikke no merkverdig 5 k i året tror jeg... Men somregel slutter hantlene på 32 kg, som kan bli litt i minste laget for enkelte

edit: Spenst/sats er er antidoping de luxe, de serverer masse swada om kosttilskudd og sånt, bare å ignorere...steroider er greit at de er imot, men når de leverer ut flygeblader om kosttilskudd som er helt på trynet er det lamt..mener det stod at kosttilskudd ble anbefalt kun når legen sa det... :!:

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Hei..

Har meldt meg inn i SATS på skøyen, i dag via jobben.

Har egentlig aldri vært med på et slikt sted, og lurer derfor på noen ting:

Er det slik at man får noe veiledning?

Noen som kanskje kan gi meg noen råd på hva jeg skal starte med (skal trene: mage, og armer for å starte med hvertfall)

Og hvordan pleier miljøet å være på SATS?

Håper det er noen her som trener på SATS, som kan gi meg noen svar ;)

Takker ^^

Jeg trener på SATS Skøyen selv da man bor ikke så veldig langt unna.

Du kan få gratis veiledning så ofte du vil, det er å anbefale..

Tren hele kroppen, ikke noe poeng å hoppe over noen muskelgrupper.

Det er vel ikke noe særlig miljø på SATS, folk trener som regel alene eller med bekjente..

alt i alt så er spenst ett hyggelig sted, men ofte masse små-unger som ikke har peil på trening og som trener sammen 5 og 5 som oppdriver mange av apparatene, kjeeedelig å vente... ihvertfall når de står i en halvtime og bare snakker mens de står rundt benken og ene av dem presterer og løfte opp 40 kg til stående applaus av kompisene sine, og når man spør om man kan kjøre imellom er det ikke alltid like populært...

Disse har man på SATS Skøyen også, om noen nekter at jeg tar noe imellom får de en leksjon hvordan man skal oppføre seg.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...