Joachim_F Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Her er de første detaljene om Fallen Empire: Legions, et raskt og heftig onlineskytespill. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Får håpe det blir like bra som Tribes, og langt mer populært. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 kunne vert morsomt om dem laget en ny mecha "sim". husker dynamix var dem som sto bak starsiege serien, som tribes var en historiemessig avlegger av. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Spørs om ikke dette blir liggende i skyggen bak CoD4 og CS online messig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Husker jeg spilte Tribe 2 veldig mye, oppfølgeren var dessverre ikke fult så god(men ikke dårlig.) Dette er noe jeg har tro på, kjøre rundt med jetpakk og "pang pang". Killer konsept. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Tribes2 er desidert ett av de beste spillene jeg har spillt. Synd jeg aldri spillte med ett community, da kunne det vært enda bedre. Tribes Vengence hadde en grei enspiller del, men UT motoren de hadde valgt ødela alt. Uten de uendelig store områdene, bra kjøretøy og bra "kjøretøy" fysikk ble det for tamt.Nytt fra disse utviklerene vekker ikke dette noen forhåpninger hos meg. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ser frem til dette, likte veldig godt Tribes II. Bare synd det ikke var så mange andre som spilte det. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Konge! Tribes 2 var kung! Men hva er dette med at man kan spille det via nettleser? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette er et spill jeg gleder meg til. Er skamlei av FPSene mine (CS 1.5 og SoF II) og trenger noe nytt som avveksling når jeg får for mye WoW og sol.exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg