Pinkey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg bare lurte på om noen har vært borti samme problem som jeg har nå. Om jeg kjører en hvilken som helst film fil (spiller ingen rolle hvordan), så henger bare pcen seg. Alt går utroolig treigt, og bildet oppdaterer seg kanskje 1 gang hvert 10. sekund. Dette skjedde etter jeg satte i mitt nye grafikkort. Prøvde flere drivere, og når ikke det var til nytte, satte jeg i det gamle kortet. Samme skjer også her. Spill og andre grafisk krevende applikasjoner, går helt fint. Det er som sagt kun filmer som gjør at pcen henger seg. Noen som har noen ideer eller tips til hva jeg kan gjøre, eller hva som er galt? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg bare lurte på om noen har vært borti samme problem som jeg har nå.Om jeg kjører en hvilken som helst film fil (spiller ingen rolle hvordan), så henger bare pcen seg. Alt går utroolig treigt, og bildet oppdaterer seg kanskje 1 gang hvert 10. sekund. Dette skjedde etter jeg satte i mitt nye grafikkort. Prøvde flere drivere, og når ikke det var til nytte, satte jeg i det gamle kortet. Samme skjer også her. Spill og andre grafisk krevende applikasjoner, går helt fint. Det er som sagt kun filmer som gjør at pcen henger seg. Noen som har noen ideer eller tips til hva jeg kan gjøre, eller hva som er galt? På forhånd, takk. Har faktisk hatt same problem som deg, etter at eg installerte Nero på Windows Vista. Gjenoppretta maskina til før eg innstalerte Nero...og alt vart bra att! Skulle vist ordne seg med den nyaste versjonen av Nero...men eg har no testa dette. Ikkje noko nytt Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg kjører windows XP, og bruker ikke nero. : / Dette blir bare mer og mer mystisk. Tror det skjedde noe når jeg bytta grafikkortet. Men en film er jo ikke grafisk krevende, så det er rart at alt hakker og henger. Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 om du bruker realteck lyd drivere så prøv å installer de på nytt Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Driver ja, eller kanskje codec? Selv om codec feil ofte gir beskjed om at man ikke kan spille av filen. Har du oppdatert wmp? Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Bruk VLC (media player) drag and dropp alt av filmer og den spiser det fint. Endret 18. januar 2008 av MirMic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå