tormi Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei! Har et slikt kort men får ikke til WOL. Noen som har peiling? I Bios har jeg en setting med "Wake up by PCI card". HK'et har også internt nettverkskort. Jeg har søkt meg grønn på kortet og har lest flere steder at kortet har støtte for WOL, MEN jeg finner ikke en slik tradisjonell plugg som skal gå fra eksternt LAN kort til HK for WOL støtte. Det jeg da lurer på er om kortet kan støtte WOL rett og slett i selve PCI porten, altså at man ikke trenger denne kabelen. Forøvrig har jeg skjønt at for å få WOL til å funke må man ha en PSU med ATX 2.01 standard eller høyere. Vet at PSU en er en 350 Watter av typen ATX men har ikke lokalisert standard nummeret enda, så teoretisk kan problemet ligge der. Har tenkt å kjøre Windows Home Server og det funker veldig fint på dette HK'et med en AND 1400 prosessor, men jeg MÅ ha WOL fordi jeg ikke ønsker at serveren skal stå og surre hele tiden. All hjelp takkes det dypt for. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei Jeg sliter med samme problem, har du funnet noen løsning? Lenke til kommentar
tormi Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg sliter med samme problem, har du funnet noen løsning? Nei dessverre. Setter muligens opp med et annet HK da jeg ikke klarer å finne ut av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå