Gnomas o.O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) som sagt i topicen vill ikke media player spille av musikk lenger kommer bare et lite rødt kryss ves siden av sangen i mediaplayer lista, og når jeg klikker på hjelp fra web så er det ikke akkurat veldig mye hjelp haha får opp microsoft.com med masse! brø tekst osv most popular downloads osv vansklig jungel og navigere i her og har ingen anelse hva jeg leter etter, ny versjon av mediaplayer? Endret 17. januar 2008 av woulf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 har du tidligere lakt inn musikken fra cd plate med mediaplayer? og har du etter det formatert? da vil ikke filene virke i alle fall Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) nei....men virker nå fant oppdatering for vista 64bit etter en god stund på microsoft.com edit: liten stavefeil Endret 17. januar 2008 av woulf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 aah, oki. bra det ordnet seg da selv så hater jeg mediaplayer. eller, mediaplayer 5 går greit til film, men ikke noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå