terol Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei. Jeg logger meg på mitt eget trådløse nettverk,feks www.vg.no Siden lastes opp og på skjermen vises kun øvre venstre hjørne av hovedsiden på VG. En må da bruke navigasjonknappene for å se seg rundt om på siden. Nå er det slik at uansett hvilken knapp jeg bruker ,så havner jeg øyeblikkelig tilbake på der jeg startet,i dette tilfellet på "mine bokmerker". Jeg har også gått inn via "live search" og startet www.vg.no derfra.Akkurat det samme skjer;med en gang en rører ved navigasjonsknappen for å se seg om på hovedsiden så havner en tilbake til "live search". Har også prøvt å trykke på andre knapper,akkurat samme resultat,rett tilbake til der hvor en kom fra. Hva kan være feil???? Har andre samme problem? Nokia N82,Product code 0558321,V10.0.046. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Test Opera å se om det hjelper! http://www.opera.com/download/mobile/?man=....gif&extra= Lenke til kommentar
terol Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Etter to dager med overnevnte problemer,er nå allt i orden. Har ikke oppdatert mobilen eller noe,kun vanlig bruk. Jeg kan nå navigere rundt om på siden med navigasjonknappen. Skal rapportere på forumet dersom dette problemet oppstår igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå