sungun Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hvordan/hvor finner dere gode tilbud? Må man tråle nettet kontinuerlig evt stå på hundrevis av mailing lister? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Hvordan/hvor finner dere gode tilbud? Må man tråle nettet kontinuerlig evt stå på hundrevis av mailing lister? Følge litt med og så får man etterhvert utviklet en syvende sans for når det er noe billig tilgjengelig et sted slik at man selv finner tilbudene. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Meget hyggelig av deg og poste her da, slik at vi andre kan benytte oss av tilbudet! 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Enig, setter stor pris på det og har benyttet meg av flere tilbud som har blitt postet her de siste årene. Stå på robertaas Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Slenger meg på den, takk for innsatsen Robert. Så forresten klippet ditt fra Aitutaki, så helt vilt ut... Ble satt ut av katten Prøver å etterregistrere poeng for en reise for å få eurobonuspoeng, men det kreves ticket number. Noen som vet hvor dette kan finnes nå i ettertid om man har mistet billetten sin? (har referanse og alt slikt). Gjelder ethiopian som er star alliance. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 De poengene er nok tapt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Ikke mulig å hente fram på Ethiopian sine nettsider en plass? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Erfaringen min er at selskaper gjerne er ganske gniene på å dele ticket number i ettertid. Hatt samme problem ved bruk av elektronisk boarding pass via www som blir ugyldig/utilgjengelig etter flyvning. Pleier derfor alltid å printe boarding pass ved innsjekkingsterminal, selv om jeg sjekker inn på nett på forhånd. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Dra den opp i f.eks. MyFlights (iOS-app), så finner du raskt billettnummer. Ellers skal du også klare å finne det på f.eks. bekreftelsesmailen dersom du bestilte billetten selv. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. august 2017 Forfatter Del Skrevet 27. august 2017 Via din favoritt portal kan du nå booke. Oslo-Toronto t/r fra 1800,- Fant flere datoer i mai 2018. Kan være feilprising så vent med å booke hotell eller annet som ikke kan kanseleres. 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Denne så billig ut, men klarer ikke finne datoer... 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Denne så billig ut, men klarer ikke finne datoer... turkish.jpg Napoli har forandret seg siden jeg var der sist... Har Vesuv hatt utbrudd nylig? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Bildet er ikke Napoli, men Sorrento. En nærliggende by ved kysten i Campania. Funfact: Ibsen bodde et stykke tid i Sorrento. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Bildet er ikke Napoli, men Sorrento. En nærliggende by ved kysten i Campania. Funfact: Ibsen bodde et stykke tid i Sorrento. Ok, så humor funker ikke på Internett...? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Jepp. Endret 31. august 2017 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Noen som vet om det er mulig å få til en t/r reise med SAS, hvor man betaler voksenbillett en vei og ungdomsbillett en annen? Har fri dette halvåret og kan bruke ungdomsbillett frem til jeg fyller 26 i slutten av november, men sliter med at det både til Tokyo og San Fransisco er billetter på returen, men ingen ungdomsbiletter på turen (fra 1. okt til 12. nov). Prøver man å bestille enveisbillett, skyter prisen opp til 4-5k (10+ til Tokyo med voksenbillett). Søker man bare voksen ligger de fleste på 3-5k og ungdom på 1200. Eller vil det være bedre å kjøpe en fiktiv billett og la den gå ubrukt? Vurderer også å ta meg 1 måned i USA (hele oktober måned), på vestkysten. Har det noe for seg å ta en delvis bilferie da? Type fly til LA, kjøre til Vegas, San Fran ol? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Vurderer også å ta meg 1 måned i USA (hele oktober måned), på vestkysten. Har det noe for seg å ta en delvis bilferie da? Type fly til LA, kjøre til Vegas, San Fran ol? Jeg hadde ikke vært kjempe keen på å drasse rundt på en bil i byene, men turene mellom må vel være helt konge. Hvis du kun tenker å kjøre LA - Vegas - San Fran er det kanskje ikke så ille, da jeg vil tro du ikke bruker alt for mange dagene i Vegas, men kanskje også en av de kjedeligere strekningene å kjøre. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 SAS har helgesalg (Varer ut morgendagen, søndag 24. sept). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 SAS har helgesalg (Varer ut morgendagen, søndag 24. sept). Ingen av prisene de nå har til destinasjoner utenfor Europa er lavere enn hva man nylig har kunnet finne hos dem. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Interresant. Trålet dem en del de siste månedene, og synes vel de har vært relativt stive prismessig etter nesten-streiken. Har du noen flyselskaper å anbefale som flyr fra LAX til Honolulu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå