robertaas Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 http://www.turkishairlines.com/en-no/flights-tickets/flights-destinations?departure=oslo&continent=asia&class=economy Kermanshah 3005,- Fortsatt endel reiser igjen frem til siste utreise 9. desember. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) http://www.qatarairways.com/no/no/latest-fares.page? Tehran 3545,- Melbourne 7445,- Salgsperiode: til 23. juli Reiseperiode: til 10. desember Endret 29. juni 2014 av robertaas Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Skal reise Tromsø-Bangkok/r i August/september. Norwegian er ca 2000kr billigere enn konkurrentene, men da er det ikke inkludert bagasje. Noen som har erfaring med Norwegian på denne ruten? Er det inkludert mat? Alternativet er SAS/Qatar via Doha. Endret 2. juli 2014 av Anti LFC Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ikke noe mat eller slikt inkludert hos Norwegian. Jeg personlig hadde nok ikke valgt dem pga risiko for forsinkelse og slikt, de utnytter 787 flåten sin altfor hardt. Hadde lett valgt via Doha med Qatar istedenfor Norwegian, om ikke transfertid er for ille. Bare meg personlig da Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Takk. Endte opp med å bestille med SAS/Qatar. Snakk om litt over en time ekstra reisetid hver vei. Veldig spent på Qatar sine 787! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Skal reise Tromsø-Bangkok/r i August/september. Norwegian er ca 2000kr billigere enn konkurrentene, men da er det ikke inkludert bagasje. Noen som har erfaring med Norwegian på denne ruten? http://lmgtfy.com/?q=norwegian+forsinkelser+bangkok Jeg synes Dreamlineren er en skuffelse, også med Qatar. I økonomi har man dårligere plass enn i andre fly og den elektroniske rullegardinen funker ikke. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 http://United.com/ San Francisco: 3339,- New York: 2807,- Salgsperiode: ? ikke annonsert Reiseperiode: nov-feb Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 SAS reklamerer med ungdomsbilletter til Asia til 4k, men hvor kan man se hvilke destinasjoner det faktisk gjelder? Gjort noen søk, men kan ikke finne noe i nærheten av den prisen engang. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Gjelder alle SAS IC destinasjoer så vidt jeg vet, men du må gå inn et eget sted for å søke ungdomssbilletter Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Fulgte lenken på tilbudssiden og hadde huket av Ungdom-boksen. Kanskje alle billettene er borte, uten at de fjerner reklamen av den grunn. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Kjæresten min og jeg kunne tenkt oss en tur til Tokyo på nyåret en gang. Ser at SAS reklamerer med priser fra 3999 tur/retur nå, men de må bestilles innen en uke, og i og med at vi er midt i en flytteprosess passer det liiitt dårlig sånn økonomisk. Bør vi bestille nå, eller er det null stress å vente en måned eller to? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 4k er en god pris til Tokyo. SAS bruker komme med flere tilbud til Tokyo i løpet av året, men om dere skal reise innen perioden de nå har tilbud på så kan dere regne med at det blir mindre utvalg av datoer med de beste prisene. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Takk for svar! Vi endte opp med å bestille, så nå blir det tur i mars. 3995,- per person! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Mars er bra timing for blomstringen i Tokyo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 "I økonomi har man dårligere plass enn i andre fly og den elektroniske rullegardinen funker ikke" Fløy til NY med Dliner , så trangt var det da ikke men "romslig" var det jo ikke....og rullegardinen fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tenkte meg til USA i starten av mai neste år, og vil selvfølgelig ha så billige billetter som mulig. Foreløbig er det ikke mulig å bestille billetter hos norwegian senere enn 28. mars, enveisbillett til New York ligger på 1500,-. Kan jeg få denne prisen på mai også hvis jeg er ute i god tid? Og har norwegian en slags varsling på pris på billettene sine? Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvor gammel er du? Verdt å sjekke ut ungdomsbilletter hos SAS også. United flyr også direkte Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Hvor gammel er du? Verdt å sjekke ut ungdomsbilletter hos SAS også. United flyr også direkte Blir 23 før avreise. Flere som tilbyr er slags lavpriskalender sånn som norwegian har? Er ikke en bestemt dag jeg har tenkt å reise. Endret 2. september 2014 av Tanner Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 http://matrix.itasoftware.com Men de har ikke med billigselskapene da. http://www.momondo.no Usikker på om de har en direkte lavpriskalender, men de har i alle fall noe lignende. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Tenkte meg til USA i starten av mai neste år, og vil selvfølgelig ha så billige billetter som mulig. Foreløbig er det ikke mulig å bestille billetter hos norwegian senere enn 28. mars, enveisbillett til New York ligger på 1500,-. Kan jeg få denne prisen på mai også hvis jeg er ute i god tid? Og har norwegian en slags varsling på pris på billettene sine? Du får akkurat nå billetter til New York til rundt 3k med united. Det er da inkludert setereservasjon, underholding, mat og drikke, innsjekket bagasje og pledd om du trenger det ... som alt koster ekstra hos Norwegian. Skal du til New York i mai bør du slå til der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå