koots Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Stund siden jeg har flydd med de nå, men husker ingen grunner for å klage på de i det minste. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 har du noen tips om åssen komme seg til Madagascar billig fra europa eller asia robertass? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 kenya airways fra Bangkok via Nairobi? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) <slettet> - Fikk de solgt på nettet til halv pris + navneendring. Endret 19. oktober 2013 av bufodill Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 http://www.lufthansa.com/no/en/worldwide-sale Bahrain 3295,- Salgsperiode: til 17. oktober Utreiseperiode: 13. jan - 28. feb Det var flere tilbud, men Bahrain var den eneste jeg kunne identifisere som speiselt godt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 http://www.etihad.com/en-no/deals/promotions-sub/?promotion_id=4939 Brisbane fra 7363,- Melbourne fra 7262,- Sydney fra 7355,- Salgsperiode: til 4. november Reiseperiode: til 8. desember 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 www.qatarairways.com/no/en/offers/4-day-sale.page Ho Chi Minh 4295,- Perth 7795,- Melbourne 7795,- Salgsperiode: til 24. oktober Reiseperiode: oktober- juni 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/homepage Chicago fra 3399,- Salgsperiode: ? ikke annonsert Reiseperiode: november United ligger under med fra 3196,- men da med mellomlanding i New York. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nå har jeg jo ikke sjekket, men lufthansa er vel med mellomlanding i Frankfurt? Det er muligens enklere enn mellomlanding i sikkerhetshelvette, er det det du mener med "men da med mellomlanding i New York"? Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Mye lettere med transfer i Europa enn transfer fra utenland->innenlands i USA, da må man gjennom customs og immigration i NY, hente baggasje og sjekke inn på nytt. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Skal reise rundt i Asia i sommer og ta utgangspunkt i Bangkok. Et kjapt søk hos Norwegian viser at tur/retur Stavanger - Bangkok fra slutten av mai til slutten av juni koster ned mot 3800, men dette blir uaktuelt å bestille før januar pga usikkerhet rundt eksamensdatoer. Er det sannsynlig at prisen kommer til å holde seg så lav frem til januar, eller må jeg regne med at den stiger en del? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Prisen stiger gjerne når folk får penger, aka julelønn. Ellers er jo sommeren feil sesong for Bangkok pga. alt regnet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 (endret) http://staralliancegoldgame.com/ Her kan man vinne gullstatus hos ønsket selskap i Star Alliance om man raskt svarer riktig. Er kjekt å ha om man skal reise litt med den alliansen. Konkurransen varer til 13. desember. Endret 2. november 2013 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 http://www.qatarairways.com/no/en/offers/global-promotion.pageBangkok 4045,-Maldivene 5195,-Manila 5245,-Melbourne 7795,- Salgsperiode: til 13. november Reiseperiode: til 19. juni Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er det noe system i når tilbudene kommer? Eller er det helt vilkårlig? Håper på et raskt tilbud til Bogota, som Lufthansa hadde noen av tidligere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Er det noe system i når tilbudene kommer? Eller er det helt vilkårlig? Håper på et raskt tilbud til Bogota, som Lufthansa hadde noen av tidligere. Om alle visste at Lufthansa hvert år har gode tilbud til Bogota midt i november eller at Finnair har gode tilbud til Beijing i august så ville de tjent mye mindre penger. Om du ønsker reise billigst mulig bør du være fleksibel både på hvor du skal reise og når du skal reise. Om det ikke kommer gode tilbud til Bogota ett år så kommer det kanskje neste, i mellomtiden kan bu bruke gode tilbud til andre spennende destinasjoner.. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sant det, og ganske forståelig. Og joda, jeg reiser da langt og mye jeg . Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg skal til Beirut etter nyttår, utreise den andre eller tredje januar, og blir der minst en uke. Billigste billettene jeg finner ligger på rundt 3000. Kan noen slå den? Lenke til kommentar
predan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Planlegger en lengre reise med start i februar 2014. Har lyst til å få med meg Sør-Amerika og Asia. Tenkte å fly til Sør-Amerika først, for så å komme meg videre til Asia. Noen som har noen tips om hvilke flyplasser det er lurt å fly til/fra mtp på pris? Og hvilke flyplasser i Sør-Amerika det er lurest å fly fra når man skal til Asia? Hva er realistisk å forvente prismessig på en slik reise rundt jorden? Er fleksibel på datoene, men vil reise ut i februar og hjem i juni. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 (endret) http://www.klm.com/travel/no_no/index.htm New york fra 2954,- Salgsperiode: ? ikke annonsert annet enn på Facebook uten detaljer Reistperiode: fra nå fram til midten av desember og 10. januar til 15. februar United har enda ikke lagt seg under slik de bruker med Lufthansa. Endret 17. november 2013 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå