robertaas Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Og United legger seg som vanlig under Lufthansa, ser 4867,- til Los Angeles. 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Helt supert at du legger ut tilbudene her Robertaas, selv om de ikke er så mange som poster her! Følger med hver dag, venter bare på at kontoen skal fylle seg opp litt så jeg kan benytte meg av flere tilbud. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Flott tiltak ja. For min del venter jeg bare på et Jo'burg/Cape Town-tilbud for neste høst. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 http://www.airbaltic.com/public/super_saver_nov2012_en.html?nt_cmpg=495#page=page-9 Tbilisi: fra 1182 t/r Tel Aviv: fra 1667 t/r Salgeperiode: til 5. desember Reiseperiode: April-september Lenke til kommentar
Tongfel Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei. Kjempeflott tråd! Korriger meg om denne posten ikke hører hjemme her. Men Kanskje noen av dere kunne svare meg på følgende: Skulle hatt en billig billett til California i jula. Fra 19 des ca. Er veldig fleksibel på datoer. Hjemreise skulle vært 2-10 jan. Er det noen her som har prøvd å bare møte opp på flyplassen(Gardermoen) for å kjøpe billett rett før flyet tar av? Er det mulig å få billig billett ved å gjøre dette om dem har ledig plass på flyet? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tror ikke flyselskapene gjør sånt lenger. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Korriger meg om denne posten ikke hører hjemme her. Men Kanskje noen av dere kunne svare meg på følgende: Skulle hatt en billig billett til California i jula. Fra 19 des ca. Er veldig fleksibel på datoer. Hjemreise skulle vært 2-10 jan. Er det noen her som har prøvd å bare møte opp på flyplassen(Gardermoen) for å kjøpe billett rett før flyet tar av? Er det mulig å få billig billett ved å gjøre dette om dem har ledig plass på flyet? Om du ser etter en billig flight til utenfor Europa såå er dette riktig tråd. San Fransisco, Los Angeles og San Diego ligger alle i California og veldig gode tilbud gitt at det inkluderte reiser rett før jul er postet rett ovenfor. Du får selv sjekke om det er noen av de som er nevnt fortsatt har gode priser for de datoene du kan reise. Billetter for den siste uken opp mot jul rives vanligvis fort bort og bør helst bestilles før folk får feriepenger i juni for å få best mulig pris. Å bare møte opp på flyplassen for billige billetter driver selskapene ikke med lenger, nå satser de istedenfor på overbooking. SAS har tilbud med en slags standbybillett for de under 26, men det er kun for Europa. Til USA er det masse styr med registrering av hvem som skal komme som må være på plass. Husk å ha ESTA-registrering klar senest 72 timer før du reiser, om ikke slippes du ikke inn på flyet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skulle hatt en billig billett til California i jula. Fra 19 des ca. Er veldig fleksibel på datoer. Hjemreise skulle vært 2-10 jan. Det billigste jeg klarer å finne er til LA hvis du kan reise en dag tidligere. 18/12 - 08/01 koster 6050,- med United. Eventuelt kan du reise med Virgin Atlantic til LA 18/12, med retur fra San Francisco 8/1 for 6343,-. Søkemotoren på http://matrix.itasoftware.com/ er veldig bra når du er fleksibel, fordi du kan legge inn mange alternativer til flyplasser (jeg brukte LAX, SFO, SAN, LAS) og +/- 2 dager på alle søkene, som kan være tidsbesparende. Lenke til kommentar
Tongfel Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Konge. Takk for tips folkens Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5021 Chicago 3695,- Montreal 3695,- Las Vegas 4395,- New Orleans 4695,- (Mardi gras er 12. februar i 2013) Seattle 4695,- Los Angeles 4795,- Sao Paolo 5125,- Salgerperiode: til 11/12 Utreiseperiode: 15/1-28/2 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) http://www.lufthansa...&specialid=5021 Chicago 3695,- Montreal 3695,- Las Vegas 4395,- New Orleans 4695,- (Mardi gras er 12. februar i 2013) Seattle 4695,- Los Angeles 4795,- Sao Paolo 5125,- Salgerperiode: til 11/12 Utreiseperiode: 15/1-28/2 United har lagt seg noen hundrelapper under det her igjen til iallefall både Seattle og Los Angeles som jeg sjekket. Lønner seg å sjekke både United og Air Canada når Lufthansa kjører tilbud til USA og særlig businessklasse har Air Canada iallefall en langt bedre businessklasse enn både LH og UA når det er tilbud der. Om det er bonuspoeng som er formålet med en tur så gir selv den billigste bookingklassen på UA 100% uttelling hos Eurobonus. På Lufthansa gir EB knapt noenting i de billigste bookingklassene. Endret 7. desember 2012 av William_S Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) https://www.finnair....ial-offers-asia Gode tilbud for de som har noen poeng fra Finnair Pluss liggende. Chongqing 2190,- + 2000 bonus poeng (1.jan - 30. mai) Beijing 3190,- + 2000 bonus poeng (5.jan - 8. feb) Nagoya 3490,- + 2000 bonus poeng (5.jan - 8. feb) Salgsperiode: til 27. desember Endret 10. desember 2012 av robertaas 1 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skal på guttetur til kos neste sommer i månedsskiftet juli/august, og lurer litt på når billetter bør bestilles. Ser på Ryanair sine nettsider at de ikke har lagt ut noen billetter for denne perioden. Vet dere når de legges ut ca? Vi har også vurdert å bruke et reisebyrå (ticket), men jeg tenker at det ikke er nødvendig. Hadde satt stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skal på guttetur til kos neste sommer i månedsskiftet juli/august, og lurer litt på når billetter bør bestilles. Ser på Ryanair sine nettsider at de ikke har lagt ut noen billetter for denne perioden. Vet dere når de legges ut ca? Vi har også vurdert å bruke et reisebyrå (ticket), men jeg tenker at det ikke er nødvendig. Hadde satt stor pris på all hjelp Feil tråd. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Skal på guttetur til kos neste sommer i månedsskiftet juli/august, og lurer litt på når billetter bør bestilles. Denne tråden er for de som skal reise lengere enn bare en lokal tur i Europa. Vi prøver å holde lokale reiser unna så vi ikke drukner her i alle tilbudene det er innen Europa og det blir også fort en diskusjon om gebyrer. Denne tråden for eksempel kan passe bedre: http://www.diskusjon...owtopic=1467699 Ellers noen sparetips for dagen: -I dagens julekalender for Eurobonus gir man 1500 poeng ekstra ved overføring av 500 kr fra Trumf-konto. -I Oslo står denne uken 2 damer fra Lufthansa i I Oslo Sentralstasjon(etasjen over terminalen for Flytoget, den øvre veien man går for å komme til Østbanehallen). De har en konkurranse og alle som deltar får rabattkupong på 200 kr på reiser frem til 3. juni som bestilles innen 3. mars. Man kan også gå hit: http://www.lyderiverden.no/ Endret 13. desember 2012 av robertaas 1 Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Til Cebu, Fillipinene 25 januar, 14 dager.. 7200,- er det en grei pris? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Til Cebu, Fillipinene 25 januar, 14 dager.. 7200,- er det en grei pris?Du kunne antagelig spart over 1000 kr ved å bestille tidligere. Nå kan du bare spare noen hundrelapper på å flytte litt på datoene og bruke beste tilbud. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=7355 Buenos Aires 5519,- Dubai 3089,- Johannesburg 4399,- Lagos 4559,- Miami 4550,- Montreal 3895,- Muscat 3899,- Rio 4779,- Salgsperiode: til 2. januar Utreiseperiode: 5. jan - 31. mai Ingen rekorder, men greie priser. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er positivt at det går helt ut mai, det er gjerne det lengste man kan håpe på gode kampanjepriser til? Vil tro at det er lite i juni til august. Ser at de også har New York for 3 695 kr. Det er nok ikke fantastisk fra Oslo, men fra Stavanger og Bergen tror jeg det er en ganske bra pris. Air Canada ligger på omtrent det samme, men da med en lang rute (to mellomlandinger). Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har ventet på Sør-Afrika... men det er selvsagt altfor tidlig (som forventet). Skal reise i starten av september. Får håpe og tro et slikt tilbud dukker opp til våren igjen. Bør vel skje det? De kommer jo med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå