robertaas Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 http://www.airbaltic.com/public/news_readable.php?template=272&article=2432 Tbilisi fra 1195,- Salgsperiode: 5/11 til 6/11 Reiseperiode: 7/1-15/3 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Edit; er nok gira på litt varmere vær enn det er i Georgia i januar! :-) Endret 5. november 2012 av Bobbylove Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Når jeg sjekket værstatistikken ser jeg at jeg antagelig ville ventet til slutten av mars for å ha skikkelig vår. men hadde jo skikkelig norsk sommer der nå i helgen og mars og november skal være ganske lik. Endret 5. november 2012 av robertaas Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kjipt at de ikke flyr fra tr.heim, da skulle jeg absolutt vurdert en snartur til den prisen selv om jeg er ganske fullbooket i perioden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 ... Har du noen anelse om det kommer til å komme flere tilbud til USA for januar-februar, eller er det toget gått? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Har du noen anelse om det kommer til å komme flere tilbud til USA for januar-februar, eller er det toget gått?Hvor? New York er for kjølig da og de har vel enda ikke ryddet helt opp etter stormen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Houston. Eller i nærheten. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Houston bruker ikke være blandt de billigste destinasjonene. 5200 med United (De legger seg under Lufthansa som har tilbud på 5500 denne uken) er vel ikke så langt fra de beste prisene man har hatt dit. Mardi Gras i New Orleans i begynnelsen av februar anbefaler jeg folk å få med seg, men fly er da antagelig opp mot 6k. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Februar er lite aktuelt grunnet studier til både meg og reisefølge. Men kanskje neste år. Fikk opp litt over 6k på de mest aktuelle datoene fra Bergen. Det er vel ikke så ille det da, men tenkte høre allikevel ettersom det jo tydeligvis av og til detter ned i 4k til andre steder i Statene. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Har du noen anelse om det kommer til å komme flere tilbud til USA for januar-februar, eller er det toget gått? Februar er lite aktuelt grunnet studier til både meg og reisefølge. Men kanskje neste år. Å reise februar i år er vel uansett litt sent... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det var snakk om veldig tidlig februar! Neida, vi ble enige om at januar er best mellom mine to poster. Beklager den. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 http://www.qatarairways.com/global/en/offers/3-day-sale.page Flere greie tilbud og er som vanlig mulig å få det billigere ved Multi-city turer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?specialid=5021 Muscat 3495,- Teheran 3695,- Salgsperiode: til 9/11 Utreiseperiode: 1/1-28/2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 http://www.finnair.com/NO/NO/special-offers-asia Finnair matcher eller slår mange av tilbudene fra Qatar. Hong Kong 4290,- (Jan til 3. feb) Sydney 7790,- (Jan-mai) Salgsperiode: til 19. november Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 (endret) http://www.norwegian.no/longdistance New York fra 1829,- t/r fra 30. mai Bangkok fra 3027,- t/r fra 1. juni Prisene er uten gebyrer (bagasje, kredittkort, setereservasjon, mat, drikke,....) Endret 8. november 2012 av robertaas Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Da har Norwegian lagt ut billettene til JFK og BKK. Ligger forsatt noen billetter til 2329,- t/r JFK om du er fleksibelt på reisedatoer i mai-okt. Endret 8. november 2012 av akira7 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Så flere billetter til minste pris når det ble lagt ut, men nå er det vanskelig å komme under 4k t/r New York, Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Så flere billetter til minste pris når det ble lagt ut, men nå er det vanskelig å komme under 4k t/r New York, Så man får dårligere plass for samme pris som andre selskaper? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som vet hva man skal betale for maten da? Det ser jo med andre ord ut til å kun lønne seg hvis man får tak i billigste pris, eller insisterer på å fly direkte..? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ahh, litt bitter over at jeg ikke fikk bestilt i tide. Når tror dere det er optimalt å bestille tur over dammen hvis man må være der 17. til 23. juli (og tre uker tilsammen, før/etter)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå