Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis oppgradering, var vel fin i tøyet og oppførte meg dannet. :)

 

Ah. Ja jeg har merket at de behandler meg mye finere når jeg går i finere klær enn om jeg daffer rundt i noe som er behagelig. Fortsatt ikke fått oppgradering men :\

 

Vet du om det kommer til, eller pleier, å komme noe billigturer til USA, reisetid i januar, i løpet av høsten?

Lenke til kommentar
Agra trenger du bare èn full dag i. Totalt uinteressant by, med unntak av Red Fort og Taj, som du tar på et par timer / en dag.
Ta gjerne også med Fatehpur Sikri samme dag, da får man også en kjøretur litt utpå landsbygda.

 

Ja, Fatehpur sikri var interessant. Spesielt moskeèn der.

 

 

Få også med Varanasi om man har tid.

Lenke til kommentar
Betalt oppgradering, eller flaks, eller fordi du har bonuskort med sykt mye milage på?
Gratis oppgradering, var vel fin i tøyet og oppførte meg dannet. :)

 

Fikk du vite det under check in eller under ombordstigning? Har flydd mye, men har aldri hendt meg og har kompiser som har flydd mye mindre som det har skjedd med flere ganger :realmad:

 

 

Har veldig lyst å bli oppgradert når jeg skal fly med Qatar for regner med deres business class er meget bra!

Lenke til kommentar
Få også med Varanasi om man har tid.
Man klarer ikke Varanasi og Agra på én dagstur fra New Delhi.

 

Nei, det er sant. Derfor jeg skrev "om man har tid".

 

1 dag agra -> overnight train til varanasi -> full dag varanasi -> overnight train til New Delhi train station.

 

Slik kan det gjøres. Det er gjennomførbart og testet av undertegnede :---)

Lenke til kommentar

Har noen her flydd med Cathay Pacific? Ser de er medlem av OneWorld-alliansen, samt flyr til/fra Europa (det er vel alltid bra tegn, eller?).

 

Tenker en korttur til Taipei, utreise fredag kveld*, ankomst tirsdags kveld. Får 2 fulle dager i Taipei, men det burde holde.

Endret av Punainen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ser at KLM har en del tilbud nå, mulig det er interessant for noen her inne, selv om tilbudene ikke var noen åpenbaring akkurat …

 

Det er så mange destinasjoner, så poster bare lenken: http://www.klm.com/travel/no_en/plan_and_book/special_offers/flight_offers/index.htm

 

Noen som forresten vet om det er mulig å få tilbudsprisen bare ene veien (typ Tokyo-Oslo), dersom jeg f.eks. ringer dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...