Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var en helt vanlig "sydenreise" og ikke spesielt billig for destinasjon eller standard. Og selv idag får man tilbud til samme reisemål som er billigere, har høyere standard på rom og har mere inkludert i prisen.

Om du har konkrete forslag til billige reiser utenfor Europa er det fint om du poster informasjonen her og ikke bare linker.

Lenke til kommentar

Lyst på 1500 Eurobonuspoeng?

Legg inn ditt eget navn og nummer i linken, se videoene og svar på enkle spørsmål.

"http://gui.flysas.net/eb-welcome/?eb=EBB123456789&name=fornavn+etternavn"

Jeg fikk straks poengene in på konto. :)

Noen som kan sjekke om denne linken er gått ut? Jeg får den i alle fall ikke til å fungere. :(

Nå virket den for meg òg, kan ha vært at nettet på jobben blokkerte linken.Ekstratips, jeg fant på et annet forum at en kan bytte ut EBB med EB, EBS, EBG og EBP i linken der EB-nummeret ditt står og ta testen flere ganger. En kan dermed oppnå 7500 poeng. Alle virket for meg uten om EBP, så jeg endte på 6000 gratis poeng. Godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Ekstratips, jeg fant på et annet forum at en kan bytte ut EBB med EB, EBS, EBG og EBP i linken der EB-nummeret ditt står og ta testen flere ganger. En kan dermed oppnå 7500 poeng. Alle virket for meg uten om EBP, så jeg endte på 6000 gratis poeng. Godt fornøyd!
Vil advare mot dette. SAS holder nå på med manuell opprydding av de som har utnyttet svakheter i deres system for å ta "flere runder" og de har fjernet flere poeng enn hva folk har tjent på sine ekstra runder. Folk har endt opp med opptil 10.000 poeng mindre enn hva de startet med før de startet "ekstrarundene" og kontoer har blitt sperret med beskjed om å kontakte kundeservice. Og andre bokstavkombinasjoner har også fungert her så det er kunder som har tatt svært mange "ekstra runder" og booket dyre bonusturer med poengene.

Hørte tidligere om svakheten, men ville ikke tipse om det da det helt klart kommer under at man med vilje utnytter feil i systemet. Og SAS straffer som sagt nå de som har gjort det.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

San Fransisco med SAS

"Bestiller du senest 13. august, kan du sikre deg flybillett fra kun 4899,- tur/retur!

Gjelder for reiser i perioden 8. april - 15. juni 2013. Minimum opphold på de billigste prisene er 6 netter eller natt mellom lørdag-søndag.

Prisen gjelder fra Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger og Trondheim. Fra SAS' andre avreisebyer i Norge er prisen fra 5399,- (ekskl. Longyearbyen)."

Det er vel et ganske godt tilbud, eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ekstratips, jeg fant på et annet forum at en kan bytte ut EBB med EB, EBS, EBG og EBP i linken der EB-nummeret ditt står og ta testen flere ganger. En kan dermed oppnå 7500 poeng. Alle virket for meg uten om EBP, så jeg endte på 6000 gratis poeng. Godt fornøyd!
Vil advare mot dette. SAS holder nå på med manuell opprydding av de som har utnyttet svakheter i deres system for å ta "flere runder" og de har fjernet flere poeng enn hva folk har tjent på sine ekstra runder. Folk har endt opp med opptil 10.000 poeng mindre enn hva de startet med før de startet "ekstrarundene" og kontoer har blitt sperret med beskjed om å kontakte kundeservice. Og andre bokstavkombinasjoner har også fungert her så det er kunder som har tatt svært mange "ekstra runder" og booket dyre bonusturer med poengene. Hørte tidligere om svakheten, men ville ikke tipse om det da det helt klart kommer under at man med vilje utnytter feil i systemet. Og SAS straffer som sagt nå de som har gjort det.

Jeg har sett at flere har fått tilbaketrukket poengene. Så langt ser det ut som de som bare har brukt én kode, f.eks. EBB fortsatt har poengene (meg inkludert), la inn mitt i slutten av juli og har poegnene fortsatt.

Ellers virker det enda, eller i hvert fall i går, da en kamerat av meg prøvde. :)

Synes prsien til San Fransisco ser bra ut, det pleier å være en del dyrere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

San Fransisco med SAS

"Bestiller du senest 13. august, kan du sikre deg flybillett fra kun 4899,- tur/retur!

Gjelder for reiser i perioden 8. april - 15. juni 2013. Minimum opphold på de billigste prisene er 6 netter eller natt mellom lørdag-søndag.

Prisen gjelder fra Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger og Trondheim. Fra SAS' andre avreisebyer i Norge er prisen fra 5399,- (ekskl. Longyearbyen)."

Det er vel et ganske godt tilbud, eller?

Bra tilbud det, men du skal være rask/heldig for å få tur til denne prisen. Betalte forøvrig 4.300 t/r OSL-LAX sist jeg var der, med AirFrance bortover og KLM hjem.

Lenke til kommentar

Det er vel med den nye direkteruta demmers fra Køben. Eller åpner de også fra OSL?

For meg som bor her i Køben er det jo flott å fly direkte, skal man mellomlande uansett, er det vel hips om hap om man mellomlander i køben, london, amsterdam, zurich osv... :)

Lenke til kommentar

Finnes det billige flyvninger fra Orlando eller Miami (eventuelt andre flyplasser i Florida) til Oslo i første del av november, eller er det toget (flyet) gått?

Hvordan er det med slike billigbilletter, er det slik at det utelukkende må bestilles i veldig god tid, eller kan man finne billige billetter bare uker før flyvningen?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

SAS har salg nå på en del destinasjoner. Det ligger lenke på hovedsiden med "1 000 000 billigbilletter" eller noe i den duren ... Helt greie priser til Asia ser det ut som, en del bra innen Europa (tenker Italia selv med dama) og opp i pris (!?) på innenlandsfly.

På ingen måte noen skrekkelig bra tilbud der, men hvis man uansett skal reise til f.eks. Milano (som meg), er prisen her bedre enn det jeg har sett hos andre.

Ellers er jeg utrolig glad for at jeg har blitt "prisbevisst" på reiser. Føler jeg reiser hele tiden nå, som student med deltidsjobb ... Har allerede hatt noen turer betalt med EB-poeng, mange utenlandsturer à la Beijing til noen få tusenlapper ... Og det er jo veldig gøy! :)

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar

Ca. 4000,- til New York, 4500 til Beijing, Chicago, Shanghai, Washington og 5000 til Tokyo er greie priser og under "vanlige" priser andre har nå, men når de beste tilbudene kommer ligger de ca. 1000 kr under dette. Når og om slike gode tilbud kommer igjen er det derimot ingen garantier for.

Har selv reist til Milano for en brøkdel av prisen SAS skal ha, men Europa faller utenfor scopet for denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...