Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Har du flydd A380? klasse? terningskast?
Har bare flydd økonomi med Lufthansa til og fra Singapore. Vil ikke gi termingkast, men det var blandt de beste flightene jeg har hatt på økonomi. Godt underholdningssystem med flere eksterne kameraer på flyet, rolige bevegelser og god plass mellom sete og vegg.

http://www.youtube.com/watch?v=rVmdhKQq-0c

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.sas.no/sa...USA_170712/#USA

New York: fra 3499,-

Salgsperiode: til 23. juli

Reiseperiode: 10. januar - 23. mars

Takket være det spesielle data-systemet til SAS så kan man samtidig på rabatt på bonusreiser, om man bare gjør det riktig.

Til New York er for eksempel vanlig bonuspris fra 60.000 poeng + skatter og avgifter, men om man går inn på siden for å betale med både penger og poeng, men velger å kun bruke poeng så får man i tilbudsperioden turen fra 42.000 poeng + skatter og avgifter.

Det frister veldig med tur!

42.000 poeng + 493 kr

Lenke til kommentar
http://www.lufthansa...?specialid=5021 Det er flighter med A380 på disse strekningene. Det er en opplevelse som er verdt å få med deg. Beijing: 3795,- Singapore: 3995,- Houston: 4445,- Miami: 4445,- Tokyo: 4595,- Salgsperiode: til 24/7 Utreiseperiode: 20. okt - 20. mars
Har du flydd A380? klasse? terningskast?

Har flydd A380 til Beijing med LH. Definitivt min beste flight på Economy! Bra underholdningssytem og god plass.

Lenke til kommentar

Har tidligere sett et par supertilbud til Sør-Afrika. Noen som vet om disse dukker opp jevnlig, eller bare var et par "blaff"? Usikker på når på året tilbudene dukket opp også, men håper de kommer tilbake.

LH sin pris nå er rimelig grei, men det beste tilbudet dems har vel vært 1000-lapp under der igjen.

Jeg betalte vel rundt 6500 t/r Sør-Afrika nå, men var rimelig låst i forhold til reisedatoer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takker! Hadde noen EB-poeng som brant i lomma, så da benyttet jeg meg av Tel-Aviv-tilbudet! Mange turer som er planlagt nå!

Fant et bra hostel til en latterlig billig penge også, nå må jeg bare finne noe å gjøre utenom nattelivet, så blir det epic!!

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar
Fant et bra hostel til en latterlig billig penge også, nå må jeg bare finne noe å gjøre utenom nattelivet, så blir det epic!!
Det er en haug med utflukter å ta i området. Det er bokstavelig talt lag på lag med historie og mange kjente steder å se. Man kan også få litt inntrykk av de mange sidene konfliktene i området har. Tok en tur som både gikk rundt i Jerusalem og Betlehem hvor man må gjennom muren og man får et lite inntrykk om hvordan det er å komme seg gjennom kontrollpostene. Tok også en tur oppover kysten innom mange steder helt opp til grensen mot Libanon hvor vi traff på FN-styrkene. Uansett hva man synes om det som skjer der er det lærerikt å se området og folkene selv. Snakk med folkene, men å diskutere politikk skal man vær forsiktig med for her er det sterke meninger. Demonstrasjoner bør også unngås.

Og fra rettroende til hippier og surfere i Tel Aviv er det veldig stor variasjon på et lite område og det er et av de mest spennende reisemålene.

Lenke til kommentar

Jeg var i Palestina/Israel for omtrent en måned siden, bodde i Ramallah og Jerusalem, og besøkte Bethlehem, Nabulus, Hebron, Jenin og Jericho. Av de byene synes jeg nok Hebron var mest interessant om vi ser bort fra Jerusalem. Veldig spesielt å gå i helt tomme gater der murene deler gamlebyen i to. I noen bygninger har til og med israelske bosettere bygd hus oppå de palestinske bygningene(!). Spiste forøvrig den beste falafel-sandwichen ever der. :)

Om man er interessert i historie er Jericho greit å dra til, fine museer og et svært arkeologisk felt. Har blitt bygd nye byer et titalls ganger over det som er en av verdens eldste byer.

Lenke til kommentar

Takk for gode forslag til dere begge! Selve planene er litt løse akkurat nå. Jeg har lenge tenkt å dra til Israel, både fordi jeg har møtt mange som har snakket varmt om utelivet, i tillegg til at jeg er over gjennomsnittet interessert i konfliktene i området. Har begynt å liste opp hva jeg vil gjøre, så får jeg prioritere litt.

Slik jeg tenker nå, blir det en del reising rundt til Jerusalem, Dødehavet og har òg lyst til å få med meg Hebron og Jerusalem.

Ellers leker jeg litt med tanken på å dra ned til Eilat, og over grensen til Jordan for å se Petra (det er noe jeg har hatt lyst til å se veldig lenge!).

Hvordan er det å leie bil der forresten? Selve kjøringen går nok fint (jeg har kjørt på "rarere" steder), men det ser ut som mange av de store har 24-årsgrense.

Ellers bor jeg på Hostel i Tel-Aviv, så satser på å henge på stranda der og teste utelivet!

Jeg var i Palestina/Israel for omtrent en måned siden, bodde i Ramallah og Jerusalem, og besøkte Bethlehem, Nabulus, Hebron, Jenin og Jericho. Av de byene synes jeg nok Hebron var mest interessant om vi ser bort fra Jerusalem. Veldig spesielt å gå i helt tomme gater der murene deler gamlebyen i to. I noen bygninger har til og med israelske bosettere bygd hus oppå de palestinske bygningene(!). Spiste forøvrig den beste falafel-sandwichen ever der. :)

Om man er interessert i historie er Jericho greit å dra til, fine museer og et svært arkeologisk felt. Har blitt bygd nye byer et titalls ganger over det som er en av verdens eldste byer.

Det er en haug med utflukter å ta i området. Det er bokstavelig talt lag på lag med historie og mange kjente steder å se. Man kan også få litt inntrykk av de mange sidene konfliktene i området har. Tok en tur som både gikk rundt i Jerusalem og Betlehem hvor man må gjennom muren og man får et lite inntrykk om hvordan det er å komme seg gjennom kontrollpostene. Tok også en tur oppover kysten innom mange steder helt opp til grensen mot Libanon hvor vi traff på FN-styrkene. Uansett hva man synes om det som skjer der er det lærerikt å se området og folkene selv. Snakk med folkene, men å diskutere politikk skal man vær forsiktig med for her er det sterke meninger. Demonstrasjoner bør også unngås.

Og fra rettroende til hippier og surfere i Tel Aviv er det veldig stor variasjon på et lite område og det er et av de mest spennende reisemålene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Lyst på 1500 Eurobonuspoeng?

Legg inn ditt eget navn og nummer i linken, se videoene og svar på enkle spørsmål.

"http://gui.flysas.net/eb-welcome/?eb=EBB123456789&name=fornavn+etternavn"

Jeg fikk straks poengene in på konto. :)

Noen som kan sjekke om denne linken er gått ut? Jeg får den i alle fall ikke til å fungere. :(

Funker fint denne. Med riktig kortnummer og riktig stavet navn var jeg inne nå og fikk 1500 poeng.

Lenke til kommentar

Lyst på 1500 Eurobonuspoeng?

Legg inn ditt eget navn og nummer i linken, se videoene og svar på enkle spørsmål.

"http://gui.flysas.net/eb-welcome/?eb=EBB123456789&name=fornavn+etternavn"

Jeg fikk straks poengene in på konto. :)

Noen som kan sjekke om denne linken er gått ut? Jeg får den i alle fall ikke til å fungere. :(

Funker fint denne. Med riktig kortnummer og riktig stavet navn var jeg inne nå og fikk 1500 poeng.

Samme her, ingen problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...