Akidon Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har 2 pass jeg. Så det problemet løser jeg lett om jeg får det. ^^ Lenke til kommentar
William_S Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Dette fristet men jeg må ha nytt pass pga stempel fra Israel.Amatør! Det er bare å be om å ikke få stempel. Nåja jeg samler på stempel jeg, dessuten kan jeg få britisk pass pga dobbelt statsborgerskap. Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hei. Jeg fikk svar denne uken om at jeg er tatt inn på utvekslingsstudie i Australia (whoohoo) og tenker nå på turen ned. Lurer jo litt på hvordan jeg skal reise, og hvordan få mest verdi ut av det. Ser for meg at det kan "lønne" seg å dra via et annet sted, som f.eks London/Paris i Europa, Singarpor/Malaysia/Indonesia/Hongkong i Asia på veien (hvor jeg da kan være et par dager). Jeg skal reise hjemmefra en gang rundt midten av januar og studiet starter i slutten av februar. Noen som har tips for denne reisen med tanke på billige flybilletter på deler av strekken her? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hjelper å si hvor i Australia du skal før vi kan anbefale en rute :---D Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Sydney er endestoppen, men hadde jo vært gøy å se litt av det landet óg. Har egentlig tenkt litt på at jeg bare får drite i prisen, fly rett til Cairns. Men hvordan gjøre det billigst? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Melbourne t/r finne du jo nå nede i under 7000 med Qatar. Derifra kommer du deg billig videre med innenlandsfly. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Sydney også var til 7000 med qatar fra oslo. Jeg kastet meg på den. Nvm, det var finair det. Qatar turen var til thailand nå i desember. Går litt i ball for meg, så mange flyturer som det har vært i det siste. o0 Endret 17. november 2011 av Akidon Lenke til kommentar
William_S Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) KLM: http://www.klm.com/travel/no_en/plan_and_book/special_offers/flight_offers/index.htm Honolulu: 5695 kr Cancun: 4995 kr Los Angeles: 4595 kr Sales period: until 06/12/2011. Travel period: between 07/01/2012 - 31/05/2012. Endret 22. november 2011 av William_S Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Waikiki anbefales. Man kan reise fra Norge tidlig om morgenen og være der 19:00. Det gjør det enkelt å få unna på en langweekend. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Var der for noen år siden, man det var i sammenheng med et lengre opphold i Los Angeles (tok 2 uker "chartertur" fra LAX til Waikiki). Tror ikke jeg hadde giddet å reise så langt for en langhelg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Sier bare at en helgetur er mulig om man liker denslags. Folk er forskjellige og det er bra. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?nodeid=1910938 Montreal, New York, Toronto 3095,- Charlotte, Chicago, Ottawa, Tampa 3495,- Calgary, Seattle, Vancouver 4245,- Salgsperiode: til 29/11 Utreiseperiode: 9/1-26/3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) http://www.continental.com/ New York fra 2876,- Salgsperiode: ? Reiseperiode: Januar-mars Edit: Og Lufthansa har gått helt ned i 2886,- til samme destinasjon. Endret 24. november 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Slo til på Lufthansens tilbud til Tampa (3470,- per pers) Uslåelig pris! Hadde endt opp dobbelt så dyrt med United eller Delta samme strekket, i det aktuelle tidsrommet. Ruten er OSL-MUC-JFK-TPA-BOS-FRA-OSL, og avreise i februar! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Det er en veldig god pris og en bra destinasjon for februar, men husk at det er litt styr med mellomlandinger i USA. I JFK må du gjennom immigration, hente bagasje, ta den gjennom tollen, sjekke den inn igjen, og så ta full sikkerhetssjekk igjen. Sølvkort holder vanligvis til prioritert sikkerhetssjekk i USA. Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er klar over det, men det er jo gjennomgående billett så blir det noe kluss regner jeg med selskapet ordner opp. Har reservert seter langt fremme i flyet i eco så satser på å komme tidlig av, og kjapt gjennom immigrasjon. Har reist til og fra USA 3 ganger siste året, en av gangene var med mellomlandinger i USA før endelig destinasjon. Nøkkelordene her var IAD, rushtid, sete bakerst i bussen hos SAS, og passasjerer fra et fly fra fjerne østen, rett foran oss i køen. Satser på at det går bedre nå. Vi har god tid, nærmere 2 timer før flyet til Tampa drar så håper det går greit. Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vi er tre stykker som skal reise Oslo - Fairbanks (Alaska), med avreise 31. mai og hjemreise ca. 30 juni 2012. Akkurat nå finner jeg de billigste billettene på finn.no til en sum av 20 772 kr, altså 6924 kr per person. Hva tror dere, mulig at det blir billigere over nyttår? Lenke til kommentar
William_S Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vi er tre stykker som skal reise Oslo - Fairbanks (Alaska), med avreise 31. mai og hjemreise ca. 30 juni 2012. Akkurat nå finner jeg de billigste billettene på finn.no til en sum av 20 772 kr, altså 6924 kr per person. Hva tror dere, mulig at det blir billigere over nyttår? Med en så fjerntliggende destinasjon som Fairbanks faktisk er så tviler jeg på om billettene blir noe særlig billigere.... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 En litt for sammensatt reise til å tro den kan komme mye ned i pris, vil å så fall antagelig kun være hundrelapper. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?nodeid=1888572 Tel Aviv: 2595,- Hong Kong: 3695,- og et par til... Salgsperiode: til 2/12 Utreiseperiode: Jan-mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå