Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å finne plasser til HKG.

Seoul og Tokyo er blant de letteste.

Bookinga er i boks gitt. Yap Seoul er veldig lett. Airbus 380 er blokkert mener jeg for awardbooking av annet enn Lufthansas egne medlemmer. Så det blir OSL-FRA-ICN-NRT-ZRH-OSL. Skikkelig A4 ja jeg vet det, men har lyst til å teste F class terminalen i FRA.

Lenke til kommentar

Priskrig til New York!

http://www.klm.com/travel/no_no/

Nede i 2950,- på en rekke datoer i perioden november - mars. De informerer ikke klart om omfanget av tilbudet.

Lufthansa annonserte først 3099,- i samme periode, men er nå nede i 2899,- på endel datoer.

Endelig begynner KLM å ta igjen litt på Lufthansa. Men jeg ser at Air France ikke lengre flyr Airbus 380 til New York. :hmm: Kanskje de ikke gjør det i vinterprogrammet.

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Her tangeres rekorder. Continental nå nede i 2673,- til New York med direkteflight begge veier.

Hvilke andre destinasjoner bør de starte priskrig på?

Jeg tror neppe vi vil få se noen priskrig til andre destinasjoner i den retninga. New York er passe langt og er en by mange reiser til.

Lenke til kommentar
Står det ingenting om hvilke datoer eller tidsrom disse tilbudene gjelder?
Lufthansa er klar på at det er for reiser i perioden november til mars minus julen og at de stopper salget i løpet av dagen idag. Har ikke sett noe like klart fra KLM eller Continental om omfanget, men noen søk jeg har forsøkt tyder på at de har billige billetter i samme periode.
Lenke til kommentar

http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Tilbud/Kampanjesider/Ukens-reisetips/

Bangkok 4958,-

Salgsperiode: til 10/7

Utreiseperiode: 14. juli - 29. oktober

Ja sa litt pa det der og man ma jo bare le av SAS sin kampanjepris til New York. Men tyder vel pa at ruta gar som det suser og folk betaler uansett, men god pris til Bangkok! Na befinner jeg meg i UK pa familieferie. Forventer forresten en tripreport av deg nar du reiser til Tahiti! :p Flyturen inkludert og jeg satser pa at du flyr med Bonga Bonga airlines... Neida. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sånn generelt tips for de som vil reise langt, men syns det er for dyrt.

Bestill billetter tidlig vist du vett du skal reise til et litt spesielt

Eksempel: Jeg betalte 5600,- pr person for Stavanger - New York(1 uke) - Los Angeles (biltur) Las Vegas(1 uke) - Stavanger, da bestilte jeg omtrent 9 måneder før avreise og rett etter at billettene for den datoen ble lagt ut.

Benytte seg av alle de forskjellige nettsidene som henter pristilbud fra flere sider er å anbefale (expedia, finn osv).

Lenke til kommentar

finn.no håndterer hverken multiple destinasjoner eller open jaw (reise til og fra forskjellige byer.). expedia.no er håpløs både til å finne flighter og til å finne lave priser, expedia.com er derimot brukbar, brukte den sist jeg hadde open jaw til USA.

Anbefalinger av søkemaskiner ligger ellers i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492

Denne tråden er for tips om konkrete tilbud på lengere reiser.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...