William_S Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?nodeid=1910938 Accra, Johannesburg (Også med A380), Lagos: 3199,- Addis Ababa, Khartoum: 3599,- Libreville: 4399,- Salgsperiode: til 19/4 Utreiseperiode: 1/5-15/6 Dumpepriser det der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Definitivt dumping. Synd jeg allerede er fullbooket i perioden. Det er sikkert noen som kunne tenkt seg å prøve A380 ogaå. Endret 13. april 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hadde jeg hatt mulighet så hadde det nok vært bestilt en tur. Finfine priser. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hadde reiseperioden vært til høsten hadde jeg bestilt til Addis Ababa og dratt på eventyr. Nå ser det til at det blir Nairobi eller Entebbe også ut på eventyr. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er sikkert noen som kunne tenkt seg å prøve A380 ogaå. Så absolutt, men jeg venter til Korean Air får sine A380, de skal nemlig kaste ut 13 seter og slenge inn en liten duty-free butikk oppe i luften. Økonomisk smart? Ikke vet jeg. Kult og morsomt? Så absolutt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 http://www.qatarairways.com/ 2 billetter for prisen av 1 (+ avgiftene for billett 2) Salgsperiode: til 7.april Reiseperiode: 1.mai til 10. juni De flyr ikke fra Oslo før 5. oktober, men tilbudet kan for eksempel brukes fra køben. Bookingsiten deres har store problemer for tiden. Etter problemer med overbelastet site i natt kommer man nå lettere gjennom, og det er muligens litt utleitet. Prøvde på en tilfeldig dato fra Køben til Bangkok og fant. 1 Pers: Fare: 2000,- Tax: 2019,- Total: 4019,- DKK 2 pers: Fare: 1675,- x2 Tax: 2019,- x2 Total: 7388,- DKK Så tilbudet deres stemmer ikke helt, men det er likevel billig både for 1 og 2 personer. Men husk at dette er fra Køben. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Køben er jo "nesten" Oslo da. Er bare å ta et Norwegian fly dagen i forveien eller noe, behøver nødvendigvis ikke å bli så veldig mye dyrerere pga Køben. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Til vinteren er det mulig at 3 gulfselskaper vil konkurrere om å fly oss langt og billig fra Oslo. Det er bra for Lufthansa har fått for liten konkurranse det siste året. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Til vinteren er det mulig at 3 gulfselskaper vil konkurrere om å fly oss langt og billig fra Oslo. Det er bra for Lufthansa har fått for liten konkurranse det siste året. 3 gulfelskaper fra Oslo? Sitter du på inside info? Har jo kun bekreftet Qatar sålangt. Endret 13. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
William_S Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 De tre gulfselskapen er vel kanskje iallefall Qatar som er bekreftet, Emirates vil nok kanskje prøve seg og enten Ethiad eller Gulf Air. OBS jeg sitter ikke på noe innsideinfo så dette er bare ren gjetning fra min side. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Har jo allerede sett veldig lave priser på både Gulf Air og Emirates hvor første strekning fra Oslo flys med andre selskaper. Det burde være enkelt for dem å få på plass codeshare fra Oslo. Ellers er gulfselskapene veldig flinke til å kopiere hverandre. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har jo allerede sett veldig lave priser på både Gulf Air og Emirates hvor første strekning fra Oslo flys med andre selskaper. Det burde være enkelt for dem å få på plass codeshare fra Oslo. Ellers er gulfselskapene veldig flinke til å kopiere hverandre. Men hvorfor er ingen av dem med i en allianse av noe slag? Hadde gjort seg godt om feks Emirates var med i Star Alliance eller noe. To nye selskaper i Midtøsten skal jo joine Skyteam. Det Libanon-baserte Middle Eastern Airlines og Saudi Arabian skal begge bli med i Skyteam til neste år, men sistnevnte er et selskap jeg ville holdt meg langt, langt unna. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) 600 pund for Madrid - Lima i oktober. Hva tenker folket? Bra pris? Endret 20. april 2011 av hernil Lenke til kommentar
William_S Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Lufthansa med businessklassetilbud. http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5949&nodeid=1950780 noe som ikke er særlig billig i bizklasse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 600 pund for Madrid - Lima i oktober. Hva tenker folket? Bra pris? Helt ok. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen bedre til Lima i den perioden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Skal sjekke etter påske når jeg er tilbake på jobben. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) 600 pund for Madrid - Lima i oktober. Hva tenker folket? Bra pris? Tok et tilfeldigvis søk for deg i 2 uker i oktober i Amadeus, jeg får opp litt billigere pris enn det du oppga, men prisen er kun for meg. Ikke glem at Lima ikke er verdens navle, så 600 pund er en bra pris. Endret 21. april 2011 av akira7 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Tok et tilfeldigvis søk for deg i 2 uker i oktober i Amadeus, jeg får opp litt billigere pris enn det du oppga, men prisen er kun for meg. Fxp/r,u? Hehehe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå