Uncle Scrooge Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Pleier det å komme mange gode tilbud med utreiseperiode sommeren. Type Juli-August? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Pleier det å komme mange gode tilbud med utreiseperiode sommeren. Type Juli-August? Ikke så særlig mange nei, de fleste av disse kommer vel rundt Januar og utover. Så det er bare å følge med fremover. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sitter på gjerdet og skal ha en tur til Los Angeles til august. Synes ikke prisene nå er noe å hoppe i været over, billigst er det med Air Canada og to mellomlandinger til 5100 DKK (bor i København) - kommer det noen tilbud? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sitter på gjerdet og skal ha en tur til Los Angeles til august. Synes ikke prisene nå er noe å hoppe i været over, billigst er det med Air Canada og to mellomlandinger til 5100 DKK (bor i København) - kommer det noen tilbud? August er høysesong, så noe veldig mye rimeligere enn det kommer du neppe unna med. Har du sett på tur med SAS? De flyr vel CPH-EWR-LAX hvertfall (mest sannsynlig United innenlands). Prisen blir nok ikke lavere, men du slipper å bytte fly flere ganger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg finner til 5200NOK med Continetal med stopp i London og Newark. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Air Canada er ikke noe å juble over, de har noen slags "two drinks policy", dette fikk jeg bittert erfare på min flytur med Air Canada. Jeg drakk COLA! Etter at jeg hadde drukket to bokser COLA fikk jeg ikke fler. Ikke eff om jeg kunne få mer Cola. Jeg klarte ikke helt å forstå dette, two drinks maximum burde jo ikke gjelde mot alkoholfritt, spurte jeg den "hyggelige" damen?!? Men joda, sånn var reglene. Two drinks maximum. Og jeg hadde jo fått to, så sånn var det. Kjøpe cola, nei det gikk heller ikke an. Kjøpe potetgull da, nei det gikk heller ikke, noe slikt hadde de ikke å selge. Jeg var jo for f..n både sulten og tørst, så jeg syntes de godt kunne gitt meg litt mer cola. Men det var visst umulig på en 8-9-timers flight.. Måtte de ryke og reise. Jeg kommer aldri til å fly Air Canada igjen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Aner ikke hvor langt du fløy, men vann bruker de fleste å ha nok av til å servere på lengere reiser. Ellers bruker jeg alltid ha et par poser med tøket frukt og nøtter i håndbagasjen. De veier lite, holder lenge, skaper vanligvis ikke problem i sikkerhetssjekk og er greie å ha om man strander et sted med lite tilbud. Endret 5. mars 2011 av robertaas Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg finner til 5200NOK med Continetal med stopp i London og Newark. Var det den med reisetid på 42 timer? NOK og DKK er også nesten helt likt for tiden, så hvis jeg sparer 120 kroner på å bruke 20 timer lengre er det ikke så interessant Det var mest for å høre om noen visste om det pleier komme noen tilbud utover. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?nodeid=1888572 Dubai 2699,- New York, Philadelphia 3099,- Boston 3299,- Bogotá, Caracas, Miami, Montreal, Ottawa, Toronto, Washington 3599,- Delhi, Mumbai 3899,- Calgary, chicago, Las Vegas, Phoenix, Seattle 3999,- Beijing, Nanjing, Seoul 4099,- Johannesburg, Lagos 4299,- Abuja, Accra, Addis Abeba, Port Harcourt 4399,- Singapore 4499,- Buenos Aires 5199,- Salgsperiode: til 10/3 Utreiseperiode: 15/3-31/5 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Sykt, tur retur Filipinene for under 5 lapper. Men om jeg vil ha enveisbillett til Vietnam er vi nesten oppe i 20 tusen. Endret 8. mars 2011 av Bobbylove Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Sykt, tur retur Filipinene for under 5 lapper. Men om jeg vil ha enveisbillett til Vietnam er vi nesten oppe i 20 tusen. Air Berlin flyr deg en vei til Bangkok for under 3k. Derifra burde Air Asia eller andre fly deg til Hanoi for godt under tusenlappen. Hvor har du forresten sett Filippinene til under 5k? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) http://www.continental.com/ New York fra 2651,- Continental er ikke så flinke til å fortelle om sine tilbud, men jeg fant i alle fall dette med utreise 20, 22, 22 mars og retur 29. eller 30. mars. Kalenderen til restplass.no er grei for å finne datoer. Endret 8. mars 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg mente naturligvis Singapor Vet ikke hvorfor jeg skrev Filipinene. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Bestilte nettopp billetter til Singapore i mai, sjelden man finner billetter til SIN under 5 lapper. Endret 8. mars 2011 av akira7 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Vurderte også en tur for å få sett Marina Bay Sands, men jeg er egentlig fullbooket i perioden. Singapore er en overraskelse for den som har reist i asia, der er det mer velorganisert og renere. Selv et offentlig toalett er en opplevelse http://www.youtube.com/watch?v=tLYTwsjhBqc Både et på nattezooen og ett jeg prøvde i fugleparken var en opplevelse. Ellers ender jo flyplassen Changi stadig på topp ved diverse kåringet av verdens beste flyplass,og det med god grunn. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vurderer å ta meg en tur til det store utland i slutten av mai/begynnelsen av juni - noen forslag til billige flybilletter? Er egentlig ikke nøye hvor - bare det er et interessant land. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Se lufthansa-tilbudene et par poster ovenfor... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Lufthansa starter Frankfurt - Rio i oktober. Regner nesten med gode tilbud på linje med Bogota tilbudene da i startfasen.De starter fra 7559,- så "tilbudet" ble over dobbelt så dyrt. Her er det bare å vente på at prisene kommer ned også der. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hei. Jeg og kjæresten min skal reise til California i sommer for utveksling. Vi tenker utreise rundt slutten av juli og hjemreise rundt 20 desember. Samme om vi lander i LA, san francisko, san diego eller las vegas. Har søkt en del, men prisen ligger rundt 7000 tur/retur. Er dette normal pris? Noen som vet om noen selskaper med litt bedre tilbud? Takker for svar Endret 19. mars 2011 av Christeven Lenke til kommentar
William_S Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei. Jeg og kjæresten min skal reise til California i sommer for utveksling. Vi tenker utreise rundt slutten av juli og hjemreise rundt 20 desember. Samme om vi lander i LA, san francisko, san diego eller las vegas. Har søkt en del, men prisen ligger rundt 7000 tur/retur. Er dette normal pris? Noen som vet om noen selskaper med litt bedre tilbud? Takker for svar Her er både utreise og hjemreisa problemet. Utreise i midten av sommerferien og hjemreise nærme jul er generelt en tid mange reiser på og man kan ikke forvente å se mye billigere enn det der. Skjønt man kan jo vente litt. Er ofte at prisene har sunket nærmere avreisetidspunkt. Dere har sikkert sjekket opp enveisbilletter og til USA er ikke det noe å anbefale da jeg fant ut at en enkeltbillett var dobbelt (!) så dyr som t/r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå