robertaas Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Tema for denne tråden er ikke lokale turer i Europa. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=7355 Abu Dhabi, Dubai, Philadelphia 2799,- Boston, New York 3149,- Beijing, Chicago, Washington 3549,- Caracas, Nagoya, Nanjing, Osaka, Seattle, Seoul, Shanghai, Tokyo 3949,- Addis Abeba, Busan, Los Angeles, San Diego, San Salvador 4349,- Og mange flere... Salgsperiode til 17/6 Utreiseperiode: 01.11.2010-28.02.2011 (minus 18.-28. desember) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Norsk flyprisindeks viser hvordan prisene 4 uker før avreise utvikler seg gjennom året: http://www.travelmarket.no/norsk-flyprisindeks.cfm Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) http://www.airbaltic.com/public/june_2010_sale_norway_en.html Beirut t/r fra 1680,- (UD oppfordrer til aktsomhet) Dubai t/r fra 1760,- Og flere spennende steder østover. Salgsperiode til 28/6 Reiseperiode 15/9-30/11 Endret 22. juni 2010 av robertaas Lenke til kommentar
wailer Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 bestilt til Beirut nå. ud reiseråd er som oftest alt for dramatisk. møtte mange folk som hadde hvert i Libanon og beirut og anbefalte det på det varmeste Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Kunne tenkte meg en tur dit, men venter til Air Baltic endrer rutene. Idag må man brenne av minst 3 fridager for en tur dit. Fridager er mangelvare for meg siden jeg reiser hver måned. Et alternativ er å dra dit med båt om man er på badeferie på Kypros. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5021 Muscat 3199,- Kuwait 3199,- Salgsperiode til 29/6 Utreiseperiode: 15.08.2010-30.09.2010 Blir garantert varmt i den perioden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg bumper denne tråden med følgende tilbud fra Lufthansa. Lufthansa satser på Latin og sør-Amerika i vinter. De gjennåpner sin gamler rute til Bogotà, direkte fra Frankfurt og feirer med billige priser dit. Bogota: 3599,- Mexico City 3999,- Caracas 3199,- Sao Paulo 4399,- PS: De åpner en ny rute til Pointe Noire, i Congo direkte fra Europa (med businesspartnere). Dette er ikke Moland & French-Kongo for dere som lurer på det. PSS: De vil fra 30september fly hyppigere til Baghdad fra Munchen, for de som vil velge å legge feriene dit altså Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Caracas 3199,-Og så ta lokalflyet rett ut til Los Roques. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bare jeg som finner det pussig at Lufthansa satser på ganske farlige destinasjoner som Bogotà og Baghdad. Førstnevnte er jo ikke såå farlig, men Colombia er vel blant landene med høyest drapsrate, og det er ikke akkurat lite dop som kommer ut fra jungelen der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Tipper at en langhelg i Bogota ville skapt interesse hos visse tollere om jeg ble undersøkt i tollen. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hehe, prøv ruten Bogota - Amsterdam - Oslo. Da tenker jeg at tollerne tar på seg hanskene på Gardermoen ja Lenke til kommentar
William_S Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bare jeg som finner det pussig at Lufthansa satser på ganske farlige destinasjoner som Bogotà og Baghdad. Førstnevnte er jo ikke såå farlig, men Colombia er vel blant landene med høyest drapsrate, og det er ikke akkurat lite dop som kommer ut fra jungelen der. Det er ikke pussig i det hele tatt egentlig. Baghdad ruten er egentlig en etnisk rute hvor mange irakere vil hjem på ferie osv. Tviler på om du finner mange ikke irakere på den ruten akkurat som på PIA ruten hvor du finner ganske få folk som ikke er fra pakistan. Fattern tok den i forbindelse med jobb. Det var to etnisk norske på flyet. Grunnlaget er der og fra før av flyr både Lufthansa og Austrian til Erbil i Nord Irak som er mer aktuell som turistdestinasjon. Fra Frankfurt flyr også Ariana til Kabul. Hva gjelder Bogota så har Air France allerede en rute dit og det er også mange amerikanske selskaper som flyr dit. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 når jeg var i india og prøvde og få visum til pakistan møtte jeg ganske folk som både hadde reist i pakistan som turister og også noen som hadde hvert i iraq, fikk se bilder fra alle som bevis. nesten alle turister som reiser i pakistan reiser Karakoram Highway som er like tryg som og reise i hvilket som helst annet land i asia. er bare at media hver gang de skriver om pakistan og selvmordsbomber som tror folk hele landet er utrygt mens det egentlig bare er nesten alltid det samme lille området ting skjer i. samme med afghanistan, kjenner til flere som har reist der som turist uten absolutt ingen problemer. Kashmir som står på UDs liste over steder man absolutt ikke skal reise, jeg var der tidligere i år og har aldri funnet et mere gjestfritt folk, møtte flere hundreturister der også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 -Air China -Thai Er det bare disse som har billetter til 4 laken 20 nov ? Skal reise Osl-HK...... Thai virker noget bedre enn AC mht standard men ikke noe å rope hurra for etter det jeg har lest.....men igjen , det er jo billig. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Må innrømme at jeg syns 4 laken til HK er et sjeldent syn. Er som regel overlykkelig hvis jeg ser en billett under 6k, til vanlig ligger prisen på rundt 8k. Syns forøvrig at økonomiklasse gir meg så vonde knær og dårlig søvn at jeg vil få turen fortest mulig unnagjort, og velger konsekvent Finnair uansett pris når jeg reiser til Asia. Men hvis man skal reise med business så skader det sikkert ikke at turen tar litt lenger, men der er prisen gjerne 2.5x en dyr økonomibillett elns... Men om jeg måtte velge mellom Air China eller Thai, så ville jeg gått for Thai. For det første flyr Thai direkte fra OSL til BKK og videre til HKG. Mens med AC fra OSL er det alltid 2 bytter istedet for 1. Da flyr man først til enten København eller Stockholm med SAS, også videre til Beijing før man endelig flyr ned til HK. Hvis prisforskjellen mellom Thai og AC ikke er så stor, velg Thai. Thai har bedre standard også. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 får Oslo HK for 3100 med Finnair 20nov, om du bare skal en vei. syns det er sjeldent syn og se billetter til Hk over 4000 Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvilken side bruker du til å søke flybilletter? Jeg søkte på Finnair.no på enveis og da fikk jeg 13046 NOK. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Noen som vet om en bra side til å lete etter billeter fra japan til HK? Eventuelt finner Finn.no det som er av billeter i denne delen av verden? Endret 17. juli 2010 av Akidon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 De du bruker til å bestille fra Norge vil også kunne vise fly på dne streskningen, men husk å også sjekke flyselskapene direkte. Tror ikke noen flyr lavpris på den strekningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå