Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Bet 4 laken for NY fly , er vel OK pris.

Hostels i NY er ikke no å skryte av , ble skremt av å lese noen gjestereviews.....ved et røykte de pot åpenlyst i resepsjonen :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Kan jeg gå rett til transit på Gardermoen hvis jeg skal til NY med Icelandair , fadern påstår så ?

Lenke til kommentar

Depart: 12:45 Wednesday, 11 August 2010

Paris De Gaulle , FR (CDG)

Arrive: 18:25 Wednesday, 11 August 2010

Moscow-Sheremetyevo , RU (SVO)

AEROFLOT RUSSIAN AIRLINES / Operated by: AIR FRANCE

Non-Stop / SU 450

Cabin: Economy / Airbus A320

flight info

Connecting Flight

Depart: 19:40 Wednesday, 11 August 2010

Moscow-Sheremetyevo , RU (SVO)

Arrive: 10:00 Thursday, 12 August 2010

Tokyo Narita Airport , JP (NRT)

Alt i alt €502. Burde vell bestille nå snart. Men først vil jeg bare sjekke her om jeg gjør noe dumt her. Går det greit med så liten tid på flyplassen i moskva? Finnes det andre flyselskap som kan få meg til japan billigere?

Og hvordan fugnerer det med billetene igrunn? Går jeg bare i skranken på Charles de gaulle og får skrevet dem ut eller noe sånt?

Generelt sett hvis noen har noen tips så bare kom med det.

Edit: Er flyplassen i bejing bedre enn den i moskva?

På forhånd takk.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Du skal bare ha billett en vei?

3800 en vei fra OSL via Brussel og Abu Dhabi med Etihad.

Sheremetyevo er den gamle dårlige flyplassen i Moskva. Har bare vært på Domodedovo som skal være nyere og bedre og terminal 3 i Beijing er laaaangt bedre enn den.

Vanlige billetter er det vel slutt med. Du skriver ut bekreftelse/reiserute selv og så får du eventuelt boadringkort om du ikke sjekker inn online og også printer det ut.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Skal uansett reise fra paris. Gidder liksom ikke å reise tilbake til norge for å så ta fly til europa igjen. :p

Hvis bejing er lettere å ha me å gjøre lurer jeg på å betale litt ekstra for å reise med air china i stedet.

edit: ja er einveis.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Man trenger ikke visa i verken kina eller russland for stop under 24 timer der man skal ta fly videre til andre land.

Og siden jeg ikke skal vere i noen av landene mer en ca 1 time uanset går vell det rimelig greit antar jeg.

Aeroflot har vell ganske bra rykte antar jeg. Men er det noen som har noe å si om air china da? Uansett er det et plus i boken at flyplassen er lett å ha me å gjøre da begge alternativene bare gir meg en time til å skifte fly.

Antar at bagasjen går automatisk fra det ene flyet til neste?

Blir mye spørsmål fra meg nå, håper det går bra. Både alle spørsmålene og turen min. :)

Lenke til kommentar

Man trenger ikke visa i verken kina eller russland for stop under 24 timer der man skal ta fly videre til andre land.

Og siden jeg ikke skal vere i noen av landene mer en ca 1 time uanset går vell det rimelig greit antar jeg.

Aeroflot har vell ganske bra rykte antar jeg. Men er det noen som har noe å si om air china da? Uansett er det et plus i boken at flyplassen er lett å ha me å gjøre da begge alternativene bare gir meg en time til å skifte fly.

Antar at bagasjen går automatisk fra det ene flyet til neste?

Blir mye spørsmål fra meg nå, håper det går bra. Både alle spørsmålene og turen min. :)

Eh, Aeroflot har ikke det beste ryktet nei. Ikke for å skremme deg men jeg har selv fløyet Aeroflot til Russland og da glemte kabinpersonalet å ta inn de tomme matboksene som ble delt ut til folk. Spratt mat rundt i flyet når det landet. Aldri opplevd det tidligere :thumbdown: Ellers har jeg hørt historier om kabinpersonale som er fulle og høylytte, fulle Russere.

Air China har ikke jeg personlig fløyet med, men har hørt at folk er generelt fornøyd med selskapet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...