kaiern Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er en render av dagens arbeid. Mangler fortsatt teksturer, og store deler av interiøret (bare setene som er ferdig). Føler også at den trenger noe mer detaljer utenpå. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe, stilig den der. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har litt lyst til å lære meg 3d-modellering. Prøvd Blender litt blant annet. Er Maya MYE mer avansert? Hvordan er det å lære seg Maya fra bunnen av? Noen gode websider med tutorials osv? Ikke noe seriøst bruk det her, kun hobby-basis. Alle tips og forslag mottas med takk:) Mvh Totto Endret 28. januar 2008 av Totto Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har litt lyst til å lære meg 3d-modellering. Prøvd Blender litt blant annet. Er Maya MYE mer avansert? Hvordan er det å lære seg Maya fra bunnen av? Noen gode websider med tutorials osv? Ikke noe seriøst bruk det her, kun hobby-basis. Alle tips og forslag mottas med takk:)Mvh Totto Første gangen jeg prøvde Maya (leenge siden) etter å brukt Blender ganske mye når jeg startet med 3D, var det ganske slitsomt. Men prøvde på nytt igjen for en liten stund siden, og nå kan jeg ikke tenkte meg å jobbe med noe annet program. Det er selvfølgelig et ekstremt mye større program og mye å sette seg inn i, men det er verdt det når du får det til. Endret 28. januar 2008 av kaiern Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 www.digitaltutors.com har nokre gratis tutorials og ein del som kostar penger. Men med deira hjelp skal de gå fint å starta med Maya. For det meste dei eg følgde med på når eg lærte meg det i alle fall. I min meining er Maya det beste som har skjedd 3D modeling. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 www.digitaltutors.com har nokre gratis tutorials og ein del som kostar penger. Men med deira hjelp skal de gå fint å starta med Maya. For det meste dei eg følgde med på når eg lærte meg det i alle fall. I min meining er Maya det beste som har skjedd 3D modeling. Takk for innspill til dere to. Virker jo veldig interessant. Hvor mange år har dere holdt på? Virker som om det er ett greit hobby-prosjekt å leke med på fritiden. Skjønner at Maya er mer komplisert og mere funksjoner, så det bør vel prøves ut:) Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Har vel ikkje holdt på meir enn eitt år nå. Har ennå mykje igjen å læra. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har vel ikke holdt på så veldig lenge selv. Er først nå i den siste tiden at jeg virkelig har gått inn for å lære meg det skikkelig. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen her som kanskje har noen gode tips til meg? Jeg har problemer med å lage horn på hodet til en elg, det er en tegneserie-elg, så det skal ikke være så realistisk, men hvordan får jeg til de "taggene" på toppen? Samme med at jeg skal lage armer på disse dyrene, hvordan gjør jeg det? noen gode forslag? foreløpig har jeg bare brukt extrude og move tool for å bøye dem, men de blir jo ikke akkurat realistisk.. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ser at mange lurer på forskjellig med Maya. Prøv ut 3Dhue så kan man få hjelp fra enda flere Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Nå er jo ikkje horna på ein elg spisse, eller taggete for den saks skuld. Dei er litt butte. Eg tykkjer den tegneserie elgen din ser rimeleg bra ut. Litt triksing med skuldrene og hoftefeste kanskje. Eg har ikkje jobba så mykje med cartoons, men i mi meining er den elgen bra nok for ein liten tegneserie spør du meg. edit: Du kan jo og putta inn eit skjellett. Då kan du bøya ''Hode, kne og tå'' uten problem, og det er mykje lettare å animera han seinare. Endret 25. februar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Driver å lærer meg animasjon om dagen, så jeg enkte jeg skulle bumpe denne tråden med en liten animasjon jeg lagde idag: http://invalid-theory.kaiernweb.net/movies/waveFinal.mov Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Savnar litt meir bevegelse i kroppen. Når mennesket beveger seg, sjølv om det berre er eit normalt vink så er det litt meir bevegelse i overkroppen. Men ellers var det ein fin smooth bevegelse, bra jobba. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 For å prøve å få litt liv i denne tråden igjen, så poster jeg noe av det nyere jeg har på samvittigheten. Her kommer noen modeller som er lagd i Maya, som er med i en Oblivion mod jeg gjør for morroskyld, hvor man går inn i en portal som gjør at man havner i vår verden, i nåtiden. Og her er bilder av noen trebucheter jeg lagde til hovedmodden jeg er med på, som heter Nehrim: At Fates Edge. Ingame: Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Enda et desperat forsøk på å revive en død tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå