Registrert-Brukar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Legg inn renders du har lagd som du vil vise fram og motta kritikk. Hjelp folk som har problem med Maya og diskuter alt som er innen maya. Mengder med Off-topic kan me helst holda oss vekke frå. Eg kan starte med å legge til nokre kjekke Links: Maya Textures Digital Tutors Digital Tutors koster riktignok penger, men dei folka der er svært dyktige, og dei har veldig bra tutorials. Endret 17. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fin tråd. Vet ikke om det er så mange som bruker Maya på dette forumet, men jeg gjør det ihvertfall. Skal se om jeg får postet noen renders i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Her er ett lite prosjekt jeg begynte på ikveld. Ikke noe super fancy. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Vakkert tak over døra der. Skal huske på det neste gang eg bygger hus. Skal laste opp et bilde eg har laga i løpet av dagen, ikkje heilt ferdig enda men. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Her er en liten oppdatering. Har fortsatt en del igjen å gjøre når det komemr til detaljer osv, men det kommer seg =) Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Flotte bilder, gir meg masse gode idear. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Skal forestille Bender frå Futurama. Det er eit work in progress ettersom eg må fiksa på Textures og eg skal ta å leggja til eit Skjelett. Endret 20. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Stilig . Dog, jeg tror kroppen hans er litt for høy, og bena er litt for korte. Tror jeg må lære meg å modelere karakterer snart. Har cartoon character tutorialene fra Digital Tutors liggende. Må nok se igjennom de snart. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Såg nokre filmar om Mental Ray nå. Skal legga ut eit bilde seinare der eg leker meg litt med skygge og den flotte Final Gather funksjonen. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Stor fan av Mental Ray, det må eg innrømma. Hmm, bildene blir ikkje så veldig bra her, men det får vel duga. Endret 21. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Av en eller annen grunn så får bildene forferdelig kvalitet når man lagrer som .jpg. Prøv .png, funker ganske mye bedre. EDIT: Og, ja, Mental Ray er ganske herlig. Endret 21. januar 2008 av kaiern Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Skal bli ein Pod racer. Work in progress... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ser veldig pen ut. Liker veldig godt motorene Har lyst til å prøve meg på en slik selv. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har lagt til Animasjon og lyn mellom motorane nå. Skal oppdatere bildet når eg får lagt til Texture. Endret 23. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ferdig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ser pent ut, men hadde hjulpet litt med noen større bilder. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Takk. Skal heller ta nokre større bilder på bilen (Mitsubishi Eclipse) når den er ferdig. Kan kanskje ta litt tid for bilar er litt meir kompliserte. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Noe av det jeg har lagd i Maya, satser mere på å lage modeller til spill, så prøver å holde polynivået så lavt som mulig Lyktestolpen var forøvrig første teksturen jeg noensinne laget, ble fornøyd med modellen, så jeg lagde en tekstur til den også Endret 24. januar 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Tenkte på Assassins Creed når eg såg det siste bildet der. Flott at det kjem fleire bilder her på tråden. Keep it up! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er ganske Assassins Creed inspirert kan man si Skal lage tekstur og normalmap av det om ikke så lenge tenker jeg, må bare gjøre ferdig noen andre ting først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå