ebola Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann, Jeg sitter å lurer på å hoppe fra pc til mac, men jeg har lyst til å virkelig prøve en mac for å finne ut om det er noe for meg. Når jeg ikke har noen kompiser med mac så blir det vanskelig å låne en. Lurte derfor på om jeg kanskje skulle ta en "frekk en" hos elkjøp. Kjøpe en mac der og levere den tilbake innen 30 dager om det ikke faller i smak. Er det noen som har erfaring med elkjøps 30 dagers full returrett? Gjelder den for datamaskiner og denslags? Har lefdal et lignende tilbud? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, så lenge du ikke formaterer og har alt tilbehøret er ikke det noe problem. Vet ikke om Lefdal har samme Lenke til kommentar
ebola Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, så lenge du ikke formaterer og har alt tilbehøret er ikke det noe problem. Vet ikke om Lefdal har samme den vil nok bli brukt med silkehansker Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det skal jo være sånn at du har åpnet kjøpt i inntil 30 dager. Så hvis den ikke er skadet på noen måte, ala riper osv osv. SÅ skal det gå i orden. De bruker ikke si noe direkte når du stiller opp med kvittering og pcen sånn som den var når du kjøpte den. Lenke til kommentar
ebola Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det skal jo være sånn at du har åpnet kjøpt i inntil 30 dager. Så hvis den ikke er skadet på noen måte, ala riper osv osv. SÅ skal det gå i orden. De bruker ikke si noe direkte når du stiller opp med kvittering og pcen sånn som den var når du kjøpte den. er det slik at de har "3-4 ukers behandlingstid" på slike saker, eller får man pengene rett i hånden? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Inntill 3000 kr blir utbetalt kontant, resten blir satt inn på konto. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Tror det er opptil 3000 som du får igjen, resten blir satt til konto. Tar ca en uke tror jeg edit: litt sent ute Endret 17. januar 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har lefdal et lignende tilbud? Noen som vet om de har det? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Vel, jeg var på lefdal på alnabru og skulle levere en kaffekoker som ikke funka som den skal. Da fikk jeg beskjed om at man ikke hadde 30 dagers angrefrist. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis den ikke virker har du rett til å returnere den uansett. Men da får jeg ikke bytta noe jeg har kjøpt på lefdal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå