Joachim_F Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Den interaktive grøsseren Dead Space får en PC-versjon. Les mer Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Virker som et "nokk ett av de spilla" på meg, så jeg ser at de trenger å legge til PC som platform. Bare håper de ikke trenger for mye tid på å gjøre den klar ti PC. Altså på bekostnig av innhold som gjør spillet mer innteresant og opplevelsen mer hel. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) jeg er ikke helt enig i det at de ikke bør bruke så mye tid på pc utgaven. heller motsatt dersom de ønsker at det skal bli bra. for dersom storyen er god og bretta er bra designa så kan dette spillet faktisk bli ganske brukbart. jeg kommer nok til å teste det ut. men det er nok en god sjanse for at det blir middelmådig Endret 22. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Syntes det var ganske kjipt når jeg første gang leste om spillet, at det ikke skulle komme til PC. Men ser ut som vi PC eier skal allikevel få lov til å teste dette spillet, noe som jeg håper blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg